Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Daggdroppen skrev 2008-06-27 21:24:08 följande:
    Letade fram en bättre bild på soffa nummer ett. Tyckte bilden jag tog såg så sunkig ut...:www.suomisoffa.fi">www.suomisoffa.fi" />(lånad från www.suomisoffa.fi) Det är bara jag som pratar soffor Synd att tyget gick sönder? Det borde du ju reklamera!!! Kajsa; Jag blir liiite avis på din kamera Jag vill också ha en ny. Min skrutt är värdelös...
    Ja fast jag har haft sofforna snart 7 år tror jag och då köpte jag båda på rea för 11 500:- ett riktigt fynd. Sen kom våran lilla vilde till son och sofforna va allt annat än vita. Gillar vekrligen modellen på dem o de är inte det minsta nersuttna så det känns trist att vi inte kan hålla dem rena och nu när vi tvättar blev det såhär
  • Anton2005

God morgon!

Här är det jätte fint väder idag men jag känner mig tyvärr på jätte dåligt humör. Är så trött på att vara gravid och har drömt om förlossningar hela natten. Känner absolut ingenting av förvärkar o såna saker längre :(

Jag började måla lite möbler igår som jag tänkte fortsätta med om jag inte bara ligger på soffan o är sur hela dagen (gud stackars min sambo)

30 juni / Mildamaränger
    Juleja
    16 januari / Lillafruluva
    anton2005 13 juli
    Knyttis
    MariaV

• Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 10:43:31 följande:
    Anton, kram! Snart är det över, bara två veckor idag  *försöker samtidigt peppa mig själv, känner att humöret tryter*
    Hur är det med dig, har du provat basilika-te eller vad det var man skulle dricka för att få igång det?
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-29 11:10:02 följande:
    Hallonblads-te är det, superbra för livmodern efter förlossningen oxå. Varmt rekommenderat!!!
    Då måste  jag köpa och prova. Blir galen på det här. Vet att jag blev så när jag väntade anton oxå. Verkligen irriteterande och gå runt och va varm och stor
    Hanna E skrev 2008-06-29 11:18:55 följande:
    Jag har tänkt att prova hallonblads-te, men inte vågat förän nu när det bara är två veckor kvar. Har det hemma, så i kväll eller i morn blir första koppen!  Sen tipsade ju Malins om basilika-te med, men jag missade var det fanns att köpa? Eller skulle man hacka vanlig basilika?
    Jag fattade som att man hackade vanlig basilika. Vart kan man köpa hallonte?
  • Anton2005
    MiaMariah skrev 2008-06-29 11:00:15 följande:
    Anton - förstår att det känns jobbigt, styrkekram!LinaoMatilda - kul att ni hade det trevligt, vad köpte du mer?Kajsa - låter toppenkul, vad shoppade du?
    tack
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 16:08:21 följande:
    Vet inte faktiskt! Du måste hålla oss uppdaterade om det fungerar, jag är så feg, vågar inte testa
    Ok nu sitter jag och dricker hallonte. Är helt snurrig och matt, det har blivit jätte varmt här hos oss igen och det känns faktikst inget skönt. Ska läsa tillbax lite senare och se vad Stockholmsgänget har haft för sig och vad de shoppat
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 16:53:55 följande:
    Ska hålla tummarna för att det fungerar! För min kompis satte det igång på natten när hon druckit sin första kopp!
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 16:55:24 följande:
    jag har precis läst att ananas ska vara bra haha
    Ja men då får jag skicka iväg sambon och köpa det oxå ha ha. Gud jag har vekrligen massor här hemma som behöver fixas innan bebisen kommer men samtidigt är jag sååååå trött på den tunga magen så jag vill bara ha ut lillen  NU!
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 17:09:04 följande:
    jag har bara hittat i hälsokosten! Var köpte du ditt Anton?
    Ja köpte vanligt hallonte, grönt och svart på kronhallen. Som sagt vi får väl hålla varandra uppdaterade om det skulle ge någon verkan
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 17:10:05 följande:
    jag har städat toaletten så nu är det såååå fint därinne.. jag vill helst bara sitta där och njuta av hur fint det är.. ska städa lite i köket bara sen så ska jag testa alla medel... ska åka till maxi snart också.
    skönt att ha sånt där avklarat. Här är det som uppochner-vända huset jag har börjat måla, sambon tvättar sofforna och lilla anton är super förkyld
Svar på tråden Vita tråden del 8