Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita tråden del 8

God morgon!
    Här är också strålande fint väder! Ska på barnsång idag. Igår fick vi mycket gjort, oljade hela altandäcket och sydde 5 kuddar. Så skönt nu när kvällarna är så ljusa och varma, är så ovan vid att kunna vara ute på gården på kvällen utan barnen. Detta är ju första våren i huset! Vill hitta fina loppislakan så jag kan sy gardiner som ska sitta för fönstren på gästhuset, blir såna som fästes på vajer.

Mimmi: Vad bra att du hittade den skyldige! Jobbigt med ett ex som beter sig så...
    Summer: Himmelbit har en bokbuss som jag gillar skapt, kanske var det den du menade?
    www.njutensmula.blogspot.com
    Mimmamum: Vad skönt att A är bättre!

• FruPuffen
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-07 21:07:24 följande:
    Eftersom jag ser att Stillhet inte svarat, samt då jag vet att hon just nu har fullt upp att göra, svarar jag i hennes ställe. Det är en väninna till mig, bor på samma ö, och är min guru vad gäller ett vitt hem.
    Vad bra! Självklart är Stillhet välkommen på träffen!
  • FruPuffen

God morgon!
    Härligt väder här med! Här bär det av till stugan idag, vi ska fira farfars födelsedag. Ska ta med mig nyaste Lantliv o Sköna Hem (som överraskade positivt denna gång, kolla in, mycket vitt o lantligt!!) och förhoppningvis sitta i solen en stund o läsa. Det blir nog pool här med för pojkarnas del.

Gullfina: Åh vad tråkigt att du inte kan njuta p.g.a pollen!! Hoppas det blir bättre snart!!
    Trollens: Hoppas ni hinner njuta också i finvädret!

Birks: Himlautförsäljning låter ju inte helt fel...

Skulle vilja kommentera mera, men hinner inte, vi ska åka nu! Ha det så jättebra allihopa!! Kram i finvädret!

• FruPuffen

God kväll i tråden!!
    Phu... Nu har jag krattat hela den grusade gårdsplanen. Ska sy gardin till ena gästhusfönstret nu...

Mimmi: Snyggt skåp!! Vad duktiga ni är!Smart att kunna gömma Tv:n så där! 'avis* Här har vi världens fulaste tv-skåp o tv. Kommer nog att elda upp rubbet när vi köper ny tv o skåp.

MildaMaränger skrev 2008-05-12 19:58:26 följande:
    kolla härsvt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=109608...jag vill inte......eeeeeeeeeeeeernst!!! kom tillbaka.. jag gillar inte henne... hon gör så skrikiga saker jämt
    Åh nej... Vill ha Ernst jag med...
  • FruPuffen

Hej!
    Min nya sopkvast och ommålade vedkorg i bloggen:
    www.etthusivitt.blogspot.com
    PD77:Oj vad mycket att tänka på ang färg...Lärorikt!
    Tjockkulan: Vad kul med krypningen! Här har vi också en krypis sen ca en vecka tillbaka. Det är ju så kul, man riktigt ser vad roligt han tycker det är att utforska överallt.

• FruPuffen

Hej!
    Min nya sopkvast och ommålade vedkorg i bloggen:
    www.etthusivitt.blogspot.com
    PD77:Oj vad mycket att tänka på ang färg...Lärorikt!
    Tjockkulan: Vad kul med krypningen! Här har vi också en krypis sen ca en vecka tillbaka. Det är ju så kul, man riktigt ser vad roligt han tycker det är att utforska överallt.

• FruPuffen
    numberone skrev 2008-05-14 14:45:35 följande:
    Hej hopp!!Ååå va härligt, bebisen huvud är fixerat så nu är det bara att vänta å vänta å vänta lite till att den skall vilja komma ut ... väldigt snart hoppas jag!!
    ÅHHH vad spännande!! Lycka till nu!

Inte meningen med samma inlägg två gånger! Oj nu såg jag att mitt plus tagit slut... Måste fixa...
  • FruPuffen
    Peak skrev 2008-05-14 11:42:53 följande:
    tur du kom tillbaka iaf!!
    Vilken mys-goding!!!
    Kajsa: Vad skönt att du kom tillbaka! Vi känner igen dig trots siffrorna
Svar på tråden Vita tråden del 8