God kväll!!
Här ser maken på hockey hela kvällen, jag sitter med och har datorn i knät. Jag ska BARA ta det lugnt ikväll. Inte ens plocka har jag bestämt. Maken jobbar jättemycket nu så det har varit en lite tung period att vara hemma själv med två små. Jag måste försöka vila, hade migrän igår som jag inte haft på många år
. Jag tror dock att det till viss del berodde på att jag först fick soppatorsk på bilen och sen var tvungen att ta bort två (!)döda talgoxar från vår gård, en hade flugit in i rutan och den andra hade fastnat med huvudet i fågelhuset när den försökte nå gamla frön som satt fast längst in...
:-O
Smultron och glass skrev 2008-05-16 19:16:49 följande:
Det hoppas verkligen jag också! Det är jobbigt att ha en trädgård på 2000 kvm som jag inte vågar vara i (och det är ju itne så att det kryllar av stora boaormar eller något, det är kopparödlor vi har...) Men nu är första steget avklarat - att boka tid.
Bra gjort!! Det första steget är alltid svårast.
Vaniljdröm skrev 2008-05-16 18:56:19 följande:
Smultron,Låter bra! Och jag mutade mig själv ju med vattenkannan för att jag genomled tandläkarbesöket.Läste en undersökning som handlade om att kvinnor var dåliga på att belöna sig själva. Fram för mer belöning tycker jag
Hihi, det var en bra undersökning!! Jag tycker också vi ska belöna oss mera
!
juliah skrev 2008-05-16 18:48:59 följande:
Ja förutom den och en flaska fin rengöring från Maison belle, helt klart nyttoprylar.Lyckades visst inte få med allt i ett inlägg.
Ja visst är det härligt med nyttoprylar som dessutom är snygga!! För vad är en tråkig Ajax-flaska mot en tjusig Maison Belle

?