God Morgon tjejer!
BeiBei:
Idag är den stora dagen, du ska köpa en ny cykel!! Wii, skulle min sambo oxå behöve egentligen, men vi känner oss lite för snåla för det... vet inte varför.. Men nån gång ska han oxå få en ny cykel! Och vilken smidig kärra ni ska köpa, fantastiskt bra ju, blir nog många roliga cykelutflykter med denna :)
LC:
Ja du, vissa är mer fertila än andra har jag märkt. Trodde jag skulle bli gravid på direkten när jag slutade med mina piller, men så är inte fallet, har nu kämpat i 8 månader och fortfarande inget pluss :( Hade jag vetat att det skulle vara så svårt hade jag slängt pillren för länge sedan!! Jag blir ju inte direkt yngre heller och efter 25 dalar det, då blir man mer infertil med åre, så gissa om jag har lite panik ;)
Lilla Ia:
Hehe, javisst är det synd om mig;)
Usch har dragit på mig en förkylning, igår kunde jag knappt prata och idag tror jag hjärnan har disco inne i mitt huvud... typiskt när det är så fint väder! Men får proppa i mig massa tabletter för jag har tusen saker att göra, är ju examen på torsdag!! Vi var och kikade på vårat drömhus igår! Ett helt underbart hus som passar oss!! Det var lite dyrt så vi sitter i valet och kvalet om vi ska buda på det eller inte. Vill ju kunna leva normalt trots att man köpt hus... vi får se hur det blir.