• Eleora

** Kalmartråden **

Nu är det dags för en ny tråd, vi är några som pratar här, de flesta har barn eller är gravida nu, men det finns även de som fortfarande kämpar.

Så bor du i området runt Kalmar, så hoppa gärna in, det är bara kul att bli fler!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-06 10:58
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m19862696.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23251883.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m26544303.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m29385655.html

• Svar på tråden ** Kalmartråden **
  • Miasunset

Bei Bei:
    Måste vara skönt att kunna röra sig igen:) Vet hur jobbigt det är att se hemmet förfalla och inte "kunna" göra något åt det, pust!!

Jag tar gärna en fika med dig, vore trevligt!

• Bei Bei

Jippi! Jag kan när som, när kan du?
    Jag tycker verkligen det är dödens tråkigt att gå på stan själv.

Nu måste jag packa ned Hannes i vagnen och gå till dagis. Vill slippa stressa. Loggar in senare i kväll.

Miasunset skrev 2008-05-23 13:23:56 följande:
    Bei Bei:Måste vara skönt att kunna röra sig igen:) Vet hur jobbigt det är att se hemmet förfalla och inte "kunna" göra något åt det, pust!!Jag tar gärna en fika med dig, vore trevligt!
    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Eleora

Tack för idag, tjejer! Tåget gick 15.08 en, så jag hann lagom att bya blöja i vagnen sen innan tåget började rulla!  Bei Bei: Hannes är urgullig! Hoppas du hittade nån fin klänning sen på Gina.

Miasunset: Hoppas du bara behöver använda ett av våra test sen!

Jag fick världens överraskning när jag kom hem. John hade inte bara städat, han hade klippt gräset med...det skulle jag ha gjort imorgon!
    Så ha hade proppat i sig allergimedicin och pinat sig igenom det för att jag inte skulle behöva klippa på Mors dag! Fiiin Mors dags-present!Men jag skulle visst få nån sak imorgon med...

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Miasunset

Vill oxå tacka för idag, jättetrevligt, mysigt att få träffa era små :) Har jag fått min bebisdos för idag, hihi. Tack föresten för testerna, gulligt av er!!

Lilla Ia:
    Vad snällt av honom! Och jag hoppas oxå att det räcker med ett av era "turtester" :)

BeiBei:
    Kikade du på nåt i Baronen sen?

• Bei Bei

Tack för idag tjejer!

Bra timat Ia!
    Hade för mig att tåget brukar gå några minuter över. Tack, din lilla söta Liv är verkligen urgullig också. Så härligt när man får kiknande skratt som gensvar
    Hittade ingenting på Gina, som du sa "för lite tyg"
    Din man är ju verkligen toppen! Snacka om gulligt att klippa gräset trots allergin!
    Själv fick jag dammsuga när vi kom hem, vi får strax ett oväntat besök så det var bara att hugga i städningen. Min sambo och jag har väl inte direkt samma syn på vad städat innebär så hemmet har i mina ögon förfallit under de 3 veckorna jag inte kunnat städa. Dammsög försiktigt och det verkar ha gått bra.

Sambon hade letat mors dag-present till mig men inte hittat något (skulle vara försenad födelsedagspresent med) Ska vi byta man? Älskar honom ändå, men ibland önskar jag att han kunde anstränga sig lite mer med att få mig att känna mig ompysslad.

Mia:
    Kul att äntligen få träffa dig, var på tiden Kikade på Baronen, men hittade tyvärr inget där heller. Ska beta av Lindex, Åhlens, Kappahl och Indiska innan jag ger upp och köper kjol + linne istället.

Nu kommer snart våra gäster, ska fixa iordning lite grönsaksdipp.

Ha en trevlig helg allihopa!

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Miasunset

Hur gör man för att få sån där text nertill på alla inlägg man skriver???

Jag och sambon drog iväg in till stan igårkväll och grillade med ett par kompisar för att sen se ESC... Ja vad säger man om det... fick vi en 12:a, inte klokt. Men rysslands låt var ju helt okay.

• Eleora
    Miasunset skrev 2008-05-25 13:12:03 följande:
    Hur gör man för att få sån där text nertill på alla inlägg man skriver???Jag och sambon drog iväg in till stan igårkväll och grillade med ett par kompisar för att sen se ESC... Ja vad säger man om det... fick vi en 12:a, inte klokt. Men rysslands låt var ju helt okay.
    Man måste vara plusmedlem
  • Eleora

Bei bei: Nää..behålle honom nog...d får skicka din karl på kurs hos min! Ja, mi John är urgullig! I morse gick han ner och gjorde frukost, och  så stod det ett paket på bordet när ajg kom ner med Liv. Det var en mugg och en skål som det står Mamma på, ursöta, handmålade från en butik här i stan.

Svar på tråden ** Kalmartråden **