Jenna4 skrev 2008-07-18 23:22:27 följande:
Det här var trådens trevliga mening. Men så här händer det alltför ofta på FL tyvärr. Ngn kommer in i "fel tråd" och ska komma med motargument osv. Trist. Jag lämnar tråden.
Ja, jag ser inte på det så. Jag tycker att det är bättre att kunna säga vad man tycker och vad man står för. Glamrockare har bara återspeglat vad samhället tycker i allmänhet. Därför är jag glad att ta upp diskutionen och förklara att det vi gör är också rätt. Jag är inte absolutist , utan jag tror på att det kan finnas flera bra lösningar (som tur är!) Dem som har hamnat i "fel tråd" kommer nog inte fastna här.Jag tycker inte heller att du ska sluta här, det är trevligt att ha dig här.Du är en färgstark person.
Till calistra:
Välkommen! Det finns två sätt att fixa ekonomin: (om man inte pratar om A-kassastämpling och dyl)
antingen har mannen väldigt bra inkomst eller så avstår man från det mesta. Mycket beror ocså på vad man har för stående utgifter (dyr bostad, flera bilar, husdjur mm t ex kan förstöra alla möjligheter att få vara hemma)
Min sambo har mycket bra inkomst, men jag får inte några pengar någon annanstans ifrån.
Kram/Tyrlilu