lärjunge skrev 2008-07-21 10:38:03 följande:
Tyrlilu - Oh vad smart det var! Jag ska börja med Alex nu när han är en "big boy". (Blöjfri.. nu snart 1 månad!) Ja iaf ska jag göra som dig, att om han hjälper plocka upp sina leksaker, då får han på lördag "veckopeng" som han kan köpa godis, en tidning, eller en liten leksak med.
Till lärjunge:
Oh vad duktig han är! Jag kommer ihåg hur glad ja var när mina blev blöjfria. Så mycket smidigare. Det är en hel del sopor som man slipper ta hand om (med två barn blir det ju en hel del).
Jag hade en cocker spaniel kille för många år sedan. Han var finaste i världen! Nu har vi bestämmt att inte ha några djur eftersom vi reser mycket och har inte släktingar eller vänner som har möjlighet att se efter dem. Det är bra att ha djur när man har barn (även om det kostar). Jag är uppvuxen med hundar och katter och bara älskar alla djur. Nu håller jag mig till att fixa massa saker i trädgården åt små fåglar 8gråsparvar och bofinkar mm). Funderar på att köpa fiskar. De klarar sig om man är bortrest i 2 veckor.
Till Jenna4 och twinmamma:
Ja, min egen tid är också när barnen är på dagis och sambon är på jobbet, men nu är det sommar, så.... Jag märker jag jag blir mer och mer datorberoende. Det är väl det som är min egen tid då:):) Leve dator!! Hemmaruen räddare. Ja.. det var väl att ta i litet i och för sig.
Kram/Tyrlilu
Kram/tyrlilu