Preggi skrev 2008-07-29 23:28:01 följande:
Var det dyrt med boende och så utanför? Vi är sugna på att åka men det blir ju nästa sommar när M är stor nog att uppskatta det. Måste säga att jag tycker din lilla tjej har superfina ögon!
Tack! Det har ju dina töser oxå!!
Vi har bott på lite olika ställen (är där varje år). Man kan ju bo billigare typ på scandic, finns flera olika, men på avstånd så då blir det lite körning dit o hem sen. De scandic vi har bott på där har varit varierande, en del sunkiga, en del sådär, men ganska ok pris, funkar ok.
Förra året åkte jag själv med Lucas, ville ägna lite tid bara åt honom då det varit så fokuserat på Emma innan med amning o så att hon var så himla mammig. Då bodde vi på Hotel Legoland, o jag blev helt kär... Visst är det dyrare, men oj så praktiskt när man har barn.. Behöver inte asa med sig värsta packningen med jacka, extra tröja, extra kläder mm mm, bara att gå upp på hotellrummet o hämta

Det ligger alltså på själva legoland. Dyrare, ja. Men såå praktiskt!

Helt ok mat o service. Väldigt barnvänligt hotell, legobygghörnor i varje hörna av hotellet, litet ställe man kan sitta o titta på barnprogram, tvspel, biljard, lekplatser utomhus o inomhus, lego på rummet, tävlingar som barnen kan vara med i o vinna prylar mm mm
O jättefin buffe´ för barnen med lego-pommesfrites, chicken nuggets, spagetti köttfärssås, köttbullar, röda pölser o massa annat o så kulglass till efterrätt. Allt kan de hämta själva för barnens buffebord är i deras höjd. Fanns buffe´ för vuxna oxå o så meny att beställa ifrån oxå.
Kanonbra frukost.
O nej, jag jobbar inte där

Gillar stället bara..