Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-29 20:27:28 följande:
    Njaaah, vi gick runt i flera timmar och letade, ringde sen upp sambons syrra och frågade vad sjutton hon ville ha, hon önskade bara en massa saker i tenn, så det blev en foto ram i tenn, jag tycker det är grymt fult men det var ju vad hon önskade. Sen köpte jag Molos kanin suit, mest för den var billig och fin, o så en snutte från teddykompaniet.
    åååh teddykompaniet har så grymt mjuka saker..

Halloj i tråden! Har varit en sväng i stan i dag o lite shopping blidde det Ska lägga in bild strax. Supernöjd iaf, bla småfolk tröja till hösten för 124,50, nice!
  • jojoa75
    svischan skrev 2008-07-29 22:19:25 följande:
    Godkväll!Tänkte ge mig på lite kvällsshopping, men har fått total nyhetstorka!Vilka shoppar har fått in ny molo?Jag letar efter en sida jag spanat in 3 grejer jag vill ha, men kommer inte ihåg (!) vilken!Inte eleraff, hippo, rackamaja, gucce, est, poppilopp.Har jag glömt någon mer väsentlig???? Snälla hjälp mig någon????? 
    annacill?

Fy tusan vilket hus ni länkade till här.... Wow!!
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:53:33 följande:
    ajabajakids tar fortfarande överpriser för suits o tröjor från LL (ca 75 kr mer än andra affärer) men de har sänkt priserna nu, fniss!
    De kanske såg reaktionen här

Har spammat bt nu o gjort lite reklam för Legoland O nej, jag jobbar inte där, men älskar det, lika mkt som barnen
  • jojoa75

Gonatt på er! Ska slänga mig i soffan o kolla lite sex in the city!

• jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-29 23:07:07 följande:
    Jättefina bilder på dina fina barn.. Var det väldigt dyrt på legoland? Har för mig att jag hört det...
    Tack! Jo, därinne är det ju riktiga rövarpriser med mat o sånt, men det är det väl på de flesta såna ställen tycker jag..
    lollypop skrev 2008-07-29 23:12:23 följande:
    Superfina bilder från MYYYSsemestern
    tack!
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-29 22:54:45 följande:
    Vad tycker ni om dom rosa/grå muddbyxorna på annacill? Pyjamas på en treåring? Vi har ju både älgarna och katterna med prickiga ärmar.. Det kanske blir för mkt? Jag har köpt så mkt tröjor nu så jag måste hitta lite byxor att matcha till...
    Vilka rosagrå menar du?
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-29 23:28:01 följande:
    Var det dyrt med boende och så utanför? Vi är sugna på att åka men det blir ju nästa sommar när M är stor nog att uppskatta det. Måste säga att jag tycker din lilla tjej har superfina ögon!
    Tack! Det har ju dina töser oxå!!
    Vi har bott på lite olika ställen (är där varje år). Man kan ju bo billigare typ på scandic, finns flera olika, men på avstånd så då blir det lite körning dit o hem sen. De scandic vi har bott på där har varit varierande, en del sunkiga, en del sådär, men ganska ok pris, funkar ok.
    Förra året åkte jag själv med Lucas, ville ägna lite tid bara åt honom då det varit så fokuserat på Emma innan med amning o så att hon var så himla mammig. Då bodde vi på Hotel Legoland, o jag blev helt kär... Visst är det dyrare, men oj så praktiskt när man har barn.. Behöver inte asa med sig värsta packningen med jacka, extra tröja, extra kläder mm mm, bara att gå upp på hotellrummet o hämta Det ligger alltså på själva legoland. Dyrare, ja. Men såå praktiskt! Helt ok mat o service. Väldigt barnvänligt hotell, legobygghörnor i varje hörna av hotellet, litet ställe man kan sitta o titta på barnprogram, tvspel, biljard, lekplatser utomhus o inomhus, lego på rummet, tävlingar som barnen kan vara med i o vinna prylar mm mm
    O jättefin buffe´ för barnen med lego-pommesfrites, chicken nuggets, spagetti köttfärssås, köttbullar, röda pölser o massa annat o så kulglass till efterrätt. Allt kan de hämta själva för barnens buffebord är i deras höjd. Fanns buffe´ för vuxna oxå o så meny att beställa ifrån oxå.
    Kanonbra frukost.

O nej, jag jobbar inte där Gillar stället bara..
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-29 23:35:37 följande:
    Dom med mudd, prickiga..
    Hmm.. det är ju nog fint tillsammans, men mja, lite mkt pyjamas kanske?
  • jojoa75
    NovJenny skrev 2008-07-29 23:44:12 följande:
    Jag älskar också legoland. seciellt robothanden om de har den kvar? haha, minns att jag och syster bara knappade in en massa konstigt för vi förstod inget och bytta kort med pappa.
    Den såg jag inte? Har ju iofs inte barn i robot åldern än, så vi har inte varit inne på tex robotics center alls än.
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-07-29 23:45:06 följande:
    Tack! Perfekt med tips! Det låter som det är värt att betala extra för att bo på legoland... HAr redan meddelat maken.. Det blir nog för mkt pyjamas tror jag egentligen. Bara svårt att hitta bra byxor till alla fina tröjor. Det blir nog de randiga rosa/grå leggings istället. Men jag tycker inte att man ser riktigt färdigklädd ut med bara leggings när man är 3 men det kanske man gör? Såg att du med hade köpt kattröjan med prickig ärm. Vad har du tänkt matcha till?
    Har beställt randiga leggings nu ikväll.. Tänkte ha jeanskjol emellan.
    Annars har jag tänkt att ha den till jeans, eller bryta av med starkare rosa, tex lindex velourisarna.

Nu säger jag gonatt! Ses imon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10