Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-07-30 08:35:55 följande:
    Den ligger längst in har jag för mig och är helt galet rolig! man sitter i en robothand som man själv får styra hur den ska gå innan man sätter sig i den. Den kan göra en massa roliga volter och liknande...Jag som älskar karuseller!
    Jaså den! Nu vet jag vilken du menar, den har vi inte åkt.. Får ta den nästa gång! Lucas är för liten för den än tyvärr.
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 22:21:23 följande:
    Hej och god kväll alla!Sitter och spanar på mina fina Moloplagg nu ikväll. de är verkligen toppenfina!Men så ville jag ju ha ett par rosa velour också till min lilla men de var slut på Poppilopp Så är det nån som sett Molos rosa velourbyxor någon annan stans?
    Annacill har dom.

Fick just mail från hippokids, mina randiga mololeggings var slut.. Hon undrade om jag ville ha 98 istf 92, men tror nog att de blir hur långa som helst då tyvärr.. Köpte de randiga rosa brallorna i 98 o de är långa som attans. Så jag får väl hoppa det. Ska använda mina valpögon o be en butik att köpa hem dom till mig.
    Så struligt dock när man redan betalt med kort..
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 22:48:17 följande:
    God kväll! De jag köpte är i 92. Annars kommer säkert 98 funka senare i vinter. Så nån av dessa storlekar skulle hon behöva
    Annacill har inte 92 tyvärr.. Kanske poppilopp? Ska kolla runt!
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 22:51:53 följande:
    Tack! Då ska jag surfa dit. Är din erfarenhet att MOLOs leggings är långa? Jag har funderat på ett par sådana (eller egentligen flera par) till dottern.
    Mjae, tror inte ens att jag haft några leggings tidigare från MOLO, men eftersom alla andra brallor min tjej har i 92 är långa o 98-orna i de med lång mudd är sjukt långa (men bara snyggt eftersom de blir baggy med den långa mudden) så tog jag det för givet att 98 i leggings till min tös blir för långt.
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 22:55:22 följande:
    Jag såg dem tyvärr inte på nätet. men de kanske har dem i butiken??Åhhh så hade de fina jeanskjolen med som jag absolut vill ha. Jeanskjolen, velourkjolen och velourklänningen ligger på min MOLO önskelista!
    Nej de har tyvärr inte dom i butiken, beställde där tidigare, tror det var förra veckan, men de hade tagit slut, så jag fick inte några  o sen gav jag upp. Nu hittar jag inte heller 92 nånstans när jag letar till dig tyvärr..
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 23:02:49 följande:
    Då är det bara att hoppas att de får påfyllning sen. Lindex har ju rosa men jag tycket Molos modell satt betydligt bättre på min lilla. Tusen tack för hjälpen!
    Jag tycker även att molos velour är betydligt mjukare än lindex.
    AnnaCill brukar ha en del mer i butiken, ring o kolla, hon är supertrevlig!
    Annars har Lilla helsingborg en hel del, de öppnar snart webshop, så de kan man ju garanterat ringa o höra om de vill skicka.
    De hade de rosa velourisarna där i måndags iaf, ring o kolla med dom!
    www.lillahelsingborg.se sen står telenr under kontakt har jag för mig.

Tänkte att jag skulle vänta tills andra kollektioner släpps, stod o höll i de där rosa velourisarna på lillahbg..  Kunde inte bestämma mig, så det blev bara de randiga brallorna då.
  • jojoa75

Superfina bilder i bt! Kul att få se Maia, det var ju längesen!

Natti natti på er!

• jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-30 23:16:50 följande:
    Jag ska absolut ringa dit då. Tycker brallorna är kanonfina. Vilka randiga var det du köpte??
    De rosa med blåa muddar, sååå fina i färgen!  Finns bild i bt, dock inte med modell, hon vägrar ta på sig byxor nu när det är varmt o japp, jag förstår henne!
    Gonatt igen! o nu går jag verkligen..
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-07-30 23:28:04 följande:
    Go natt!Försvann alla nu eller?Letar febrilt Molos randiga stövlar i strl 21 på rea. Någon som sett någonstans?
    mm mycket svårt att slita sig ibland

Gomorron!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10