Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Beställde även jag på Linasfönster. Förra gången var det en grej som inte fanns, likadant denna gången. Skulle få ett mail dagen efter med förslag på andra plagg, även på sånt som inte fanns i shopen, men två dar senare ff inget mail, så jag tog bort hela ordern.
    Känns lite halvseriöst liksom..

Nej, ut till poolen igen..

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-07-31 11:25:31 följande:
    Blidde inget solande riktigt än, sambon åkte just till affären så jag får vänta tills Liam ska sova.Satt o kollade igenom gamla foto album från när jag var liten, herregud vad jag skrattade när jag fick ett kort på min mamma på våran första barnvagns promenad, urkasst kort men kolla frillan, barnvagnen och outfiten *asg*O jag i velorisar
    Det är så himla kul att kolla på foton från när vi var små!
    Coola velourisar!
  • jojoa75

Åh så fina bilder, barn o kläder i BT, som vanligt!

alex 07 skrev 2008-07-31 15:27:31 följande:
    Åhhh ansiktsbehandling.Mian sambo ordnade frukost på sängen och sedan gick han ut och kom tillbaka efter 5min och sade att jag skulle få helkroppsmassage i 1timme på en salong som ligger på vår gata  (detta var igår och det var iofs min födelsedag men ändå)
    vilken härlig start på födelsedagen!!
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-07-31 16:15:38 följande:
    Ja, utsikten är det absolut inge fel på här, globen och ballonger ser vi
    Oj wow, där hade Emma oxå velat bo! För ballongernas skull då alltså, eller på Emma-språk: bokela. Flygplan = ikapo (måste va nån sammanblandning av flygplan o helikopter)
    Inte helt lätt att få henne att ändra sig heller, det HETER bokela. Hon tittar på mig som om jag var dum i huvudet när jag försöker få henne att lära sig att säga ballong, eller för all del flygplan
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-07-31 16:32:20 följande:
       ha ha ha.. Ja dom har sitt egna lilla språk Ida säger Bållånger och kiplan=flygplan.. Nu ska jag doppa barnen i poolen lite tror jag *svettigt*Cu i kväll girls... 
    Duntoffla skrev 2008-07-31 16:49:06 följande:
    Hon tycker nog att mamma är knäpp som säger "fel"

Ja verkligen!

Gokväll o gonatt! Pyser in o ut lika snabbt igen. har haft "poolparty" ikväll! Kul! Bad, snack, trevliga gäster, barnen har lekt o slagits med varann (två småtjejer med lika stark vilja) o så lite grillning o litta vin till det..
    Så jag är sååå redo för sängen nu. Gonatt tjejer!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-08-01 21:03:23 följande:
    Sorry för OT, men jag behöver er hjälp, beslutsångerst som vanligt Vad ska jag ha på mej på dopet imorgon (ska va fadder).Omlottklänning eller top och kjol?
    Tycker oxå klänningen Ser kanske lite mer uppklätt ut. Skitsnygg klänning!
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-08-01 21:17:03 följande:
    undrar om de vet att vi följer uppläggningen maniskt här just nu. Vi är som knarkare som letar vår nästa fix hi hi

ååååh vad seeeeeeegt... tar det så lång tid att lägga upp? Alltså, jag undrar seriöst oxå, inte bara för att jag är otålig
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-08-01 21:19:28 följande:
    Jag tror att vi alla gör det hi hi
    ängeln83 skrev 2008-08-01 21:18:03 följande:
    Ha ha, är det fler än jag som sitter med fingret på uppdatera knappen menar du?!
    me2
    Har de fika paus nu eller
  • jojoa75

Vilka fina bilder i bt!!
    Sååå söta tjejerna var när de pussades i flytvästar!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10