Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

maugu skrev 2008-08-06 09:25:58 följande:
    God morgon!Grattis ängeln till ditt köp nu!Tradera rasslar verkligen på nu-riktigt roligt att det tar fart igen..Vi behöver oxå ny lurv-sonen är på väg ur stk 80 så en ny 86 lär det bli...Är helt själv hemma för första gången på jag vet inte hur länge...fadern och sonen är på inskolning..fast jag packade allt sonen behöver (regnisar, blöjor, ombyten mm)så kom fadern hemspringandes-han hade glömt skorna till sonenLeda kompanier kan han men inte ens med hjälp få med allt till dagis..he,he....

Män...

Gomorron alla!
    Ja, Tradera rasslar verkligen på!

Nån här frågade om vinterplagg, kolla in mina hos T, är jättenöjd o långt kvar än!
    Så ja, det verkar verkligen vara läge nu!

Dax att gå o sova...
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-08-06 09:35:10 följande:
    Är det någon som bor vid hbg som har lust att följa med mig till lilla hbg idag???Jag skall vara där en 1 timme tänkte jag eller lite senare kanske???NÅGON??????
    Hade gärna hängt på men har jobbat inatt..
    Nästa gång ska jag försöka, säg till lite innan så följer jag med! Kul att träffas IRL ju!
  • jojoa75
    maugu skrev 2008-08-06 09:35:06 följande:
    God morgon!!Jag har span på en av dina men den är ju redan bra på väg upp...Sussa gott!Kram
    Gonatt!
    Kram kram
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-08-06 09:37:33 följande:
    Morrn morrn..Har stenkoll på dina  
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-08-06 10:31:17 följande:
    Ja, dessutom blev den första skribenten avstängd och sen kom en till... Urk!
    Duntoffla skrev 2008-08-06 10:33:53 följande:
    Ja. Trist! Och synd för dem själva då en del nog valt att inte handla där...
    Jag har inte handlat där, men följer de flesta shoppingtrådarna, kommer aldrig att handla i den butiken. Moget o vuxet sätt att marknadsföra sig...
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-08-06 21:35:49 följande:
    Godkväll flickor! Åhh nu när jag shoppat lite molosar vill man ju bara ha MEEEEEEEER! Dom byxorna som svisch har laggt in i BT var ju GRYMT snygga i färgen. Men är dom för flickiga?
    de är ursnygga! Emma har dom, norpade även de orangerandiga av den där billiga molosäljaren på Tradera.
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-08-06 21:41:19 följande:
    Hej jag skall till helsingborg igen imorgon. Har du tid då??? Vill tillbaka till lilla hbg och alla rea sakerna jag vill haaaaaaaaaaaaaa. Har fått mina skatte pengar hi hi
    Tyvärr inte.. ska hämta katten hos veterinären (sterilisering) o sen sova en stund, ska jobba natten.
  • jojoa75
    Jessys skrev 2008-08-07 07:35:41 följande:
    God Morgon!Nån som vet vart man kan få tag i en kikkid dress i storlek 86 eller 92?färg spelar ingen roll, helst inte rosa då Kanske ngn sagt det men var finns molos knapp-body på svenska webbar?
    Den dressen är nog tyvärr svår att få tag i nu, den tog slut på många ställen i de stora strl redan på ordpris o nu har de ju reats.
    Kolla på minpluddevutt tex, där hade dom kikkid-dressen innan iaf.
  • jojoa75

Jaha.. vad ska man matcha brallorna i orangerandigt med? De från MOLO med lång mudd. Såg i BT den lila ekorrtröjan från Lindex o den har hon redan, men gärna fler tips! Funkar det med rött till?
    Har inte sett dom IRL så jag har svårt att se matchningsmöjligheterna...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10