Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Superfina bilder i BT som vanligt!
    En st steriliserad katt med strut säljes, hon försöker springa från struten o jagar runt här som en vettvilling, hoppas hon lugnar sig snart..
    Stackaren..
    Dax att åka o jobba, ha en bra kväll!

• jojoa75

Kikar in en snabbis. Shoppat en massa idag, nya katvig randiga blågröna långärmade tröjan till Lucas, röd enfärgad till Emma, lila långärm pop o rosa långärm pop t Emma, svart ws t Lucas, geggamojja mössa t Emma. Ja, det var nog allt
    Provade MOLOs tröjor med knapp, den där tunikan med knapp vid halsen o gillade inte alls modellen.
    Däremot tror jag att pop lila o wheat röda tröjan jag köpt idag matchar de orangerandiga brallorna o jag vet att den rosa långärmade passar de rosarandiga brallorna, så jag är nöjd!

Är lite nervös ikväll, så jag ska försöka gå o sova nu. Ska på kickoff imorgon o jag "ha en träff" framför kollegor.. Förvånad Men men det blir säkert bara kul, bara jag som stressar upp mig nu ikväll

Gonatt girls!

• jojoa75
    Plummy skrev 2008-08-08 22:37:40 följande:
    Lycka till i morgon!Var det en lila baströa du shoppade på Pop? =)
    Tack!
    En långärmad tröja i ribb, enfärgad.
    lillronya skrev 2008-08-08 22:37:48 följande:
    Massa fin shopping!Går säkert bra på kickoffen. Lycka till!
    Tack!
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-08-08 22:41:41 följande:
    Hrmm.. var den lila gammal då? Från förra hösten? Eller har de fått in nya lila i höst? Finns inte med på hemsidan
    De låg framme på ett bord, har ingen aning om den är ny el inte, men iom att den låg på ett bord med massa andra långärmat o nya jeans o molntröjan så är den nog ny, tror jag
    Är inte så hemma på pop längre.
  • jojoa75

Såååå fina o söta barn i BT, som vanligt!
    Ava, Liam, Moa, Tara, Greta, Damien, isolds kille O, ja alla så klart!!!
    Som många tidigare sagt, men det tål att sägas igen! Man blir så glad av att kolla där!

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-08-08 23:30:18 följande:
    Åhh Tack  Jag blev så Milo-sugen nu när jag kikade på alla kort så jag var tvungen och gå in och snosa lite på honom. Han vände sig irriterat om, dumma morsan liksom Underbart söta lilla Moa i bt! Sån söt kalufs!Nääe nu ska jag nana kudden... Natti flicks!
    vilka mysiga nostalgi-dagisångestbilder... förstår precis din känsla. När jag lämnade Emma i januari, så hade vi ganska klart för oss, typ 100 % säkra att vi inte skulle ha fler barn. Då blev det ännu mer ångest tyckte jag för detta var min sista bebis som jag inskolade o lämnade ifrån mig där. Stort steg att som mamma klara av att faktiskt släppa taget o gå därifrån. Nu är det lite mer luddigt här hemma Till min stora lycka så är det nästan säkert att det kommer en liten go unge hem till oss, men det dröjer nog ett tag. Vill gifta oss, renovera köket, o fixa sista bitarna på lekrummet samt så vill jag ju hur gärna som helst gå intensivvårdsvidareutbildningen. Den får jag ju iofs delvis betald från jobb, så det löser sig ju ekonomiskt, men den är för tuff utbildning att ha en liten bebis hemma. Inte distans alltså.
    Jaja, tål att funderas på, men nu är det nästan 99% på att det nån gång kommer en bebis till o bara det känns skönt att veta det, sen att vi behöver vänta nåt år pga allt vi ska göra o ekonomin till det, känns inte som om man ska sätta igång dyra o stora projekt när man är mammaledig o inte har pegnarna.
    Sen är ju jag lite löjlig. Vill absolut inte gifta mig gravid. Vill lkunna dricka champagne o ha fin klänning o fina skor, vill inte må illa, va tjock o inte kunna festa till det lite på festen. Ni som valt att göra så beundrar jag er, för ni är jättefina brudar som gravida, men det är helt enkelt inte jag. Som sambon säger: det här bröllopet är nästan färdigplanerat. Jojo började när hon var typ 9 o sen bara vidareutvecklat
    Nej, natti natti!
  • jojoa75

Min önskelista är:
    flower tröja (helst med avvikande ärmar i orangerandigt o utan knapp)
    prickar i lila utan knapp
    Sen är jag klar med MOLO, iaf hittills. Det enda jag gillat hittills i Katvig köpte jag idag, grönblårandig t Lucas. Det andra tycker jag är för dyrt, gillar inte färgerna el modellerna.
    Gillar inte de där slitsarna vid ärmarna o nertill på tröjorna, o inte knapparna heller *duckar för er som tycker det är snyggt*
    Hoppas på Småfolk, NS o så har jag en diger lista på annat märke som ska betas av oxå

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-09 00:39:35 följande:
    söta lilla emma
    tack

Så ett lite rörigt foto, det var liiite stressigt imorse när de skulle till dagis Oftast har de hunnit åka redan när jag kommit hem, så de hade försovit sig lite.

Gonatt på er! Ska slå nåt hårt i huvet på mig nu, MÅSTE SOVA så jag orkar med imorron.. Undrar om man ska ta med sig lite stärkande sprit el nåt så jag inte blir så nervös..
    Asch, det går ju inte, det är ju jag som ska köra både dit o hem
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-09 00:40:34 följande:
    Jag gillar inte heller årets katvig. Känns riktigt skönt faktiskt.. Nu ser jag fram emot NS mest. Småfolk men såklart. Jag skulle vilja se paraplyerna med randiga ärmar irl. Jag tror att den är riktigt fin. Men är det nåt vi verkligen inte behöver här är det långärmade t shirts och klänningar.. Vi behöver byxor. Vilken bra lista du hade. Det var ju inte så farligt mkt..
    hmm
    den andra önskelistan kan jag skriva efter måndag den är litta längre
    Paraplyerna med randiga ärmar? Vad är det för randiga ärmar på den? Såg den live idag med knapp, alltså den breda tunikan o tyckte den var ganska mörk tyvärr.
    Tycker deras tunika med knapp är så breda, de byxor jag vill ha till är lite breda o då blir det inte snyggt.
    Har ju redan köpt en del molo, detta är det jag har kvar. Är helt färdig till Lucas, han har fått regnbåge, planeter, cross, djungel sen i våras, stars. Så till honom vill jag inte ha mer MOLO.
    Emma har katttröjan med prickiga ärmar, o förhoppningsvis randiga leggings på väg, snäll shopägare ska beställa till mig, annars blir det prickiga muddbrallor till den tröjan. o så har hon både rosarandiga o orangerandiga muddbrallor.
    Älskar modellen på brallor verkligen! Blir snyggt baggy! Perfekta brallor även sen under overallen eftersom de är så mjuka så blir det inte bylsigt.
    Nej nu går jag o lägger mig, som vanligt svårt att slita mig!
    Gonatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10