Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Kollar in o säger hej!
Ska åka o hämta katten nu *inga mer kise-bebisar nu*
Fiskar lite:
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m35063735.html
Kollar in o säger hej!
Ska åka o hämta katten nu *inga mer kise-bebisar nu*
Fiskar lite:
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m35063735.html
Superfina bilder i BT som vanligt!
En st steriliserad katt med strut säljes, hon försöker springa från struten o jagar runt här som en vettvilling, hoppas hon lugnar sig snart..
Stackaren..
Dax att åka o jobba, ha en bra kväll!
Kikar in en snabbis. Shoppat en massa idag, nya katvig randiga blågröna långärmade tröjan till Lucas, röd enfärgad till Emma, lila långärm pop o rosa långärm pop t Emma, svart ws t Lucas, geggamojja mössa t Emma. Ja, det var nog allt
Provade MOLOs tröjor med knapp, den där tunikan med knapp vid halsen o gillade inte alls modellen.
Däremot tror jag att pop lila o wheat röda tröjan jag köpt idag matchar de orangerandiga brallorna o jag vet att den rosa långärmade passar de rosarandiga brallorna, så jag är nöjd!
Är lite nervös ikväll, så jag ska försöka gå o sova nu. Ska på kickoff imorgon o jag "ha en träff" framför kollegor.. Men men det blir säkert bara kul, bara jag som stressar upp mig nu ikväll
Gonatt girls!
Såååå fina o söta barn i BT, som vanligt!
Ava, Liam, Moa, Tara, Greta, Damien, isolds kille O, ja alla så klart!!!
Som många tidigare sagt, men det tål att sägas igen! Man blir så glad av att kolla där!
Min önskelista är:
flower tröja (helst med avvikande ärmar i orangerandigt o utan knapp)
prickar i lila utan knapp
Sen är jag klar med MOLO, iaf hittills. Det enda jag gillat hittills i Katvig köpte jag idag, grönblårandig t Lucas. Det andra tycker jag är för dyrt, gillar inte färgerna el modellerna.
Gillar inte de där slitsarna vid ärmarna o nertill på tröjorna, o inte knapparna heller *duckar för er som tycker det är snyggt*
Hoppas på Småfolk, NS o så har jag en diger lista på annat märke som ska betas av oxå