Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-15 09:17:22 följande:
    rosa/grå randiga? leggings eller pösiga med mudd?
    leggings!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-08-15 09:24:35 följande:
    ok hade det varit muddbyxor så hade jag dött
    ja gud ja.. sååå cool modell på byxor!
  • jojoa75
    Nika skrev 2008-08-15 10:16:51 följande:
    Tack för tipset om Anacill jojoa!Bestälde dessa att matcha katttröjan med!
    Fina!
    Funderade först på dom, men tyckte sen det kunde vara kul med kattröjan med prickiga ärmar, jeanskjol o randiga leggings istället till för att bryta av
    Annacill är kanon!
  • jojoa75

Gomorron!
    Så fina bilder i BT! Som vanligt!
    Älskar oxå miniapple.. *vill ha*

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 10:11:38 följande:
    Hmmm fast det stod att dom var mörkare än på bilden. Smal modell passar nog inte Milo kanske, med hans kula? Beror ju på om dom menar smal i benen eller i midjan. Nåja, jag låter det vara och testar!
    De som är raw red är smalare, tror inte att det är i midjan. De som är light är bredare om benen, alltså mer baggy än raw red.

Har aldrig haft några kommentarer från Lucas 6 år att han inte kunnat röra sig i dom. Han älskar sina nova starbrallor, alla modeller har han haft vid det här laget.. Han tycker själv att han är tuff i dom.

Gomorron förresten! O gonatt Jobbat inatt o ska gå o sova nu. Fjäskade lite för sambon o tog hand om barnen nu på morgonen o lät honom sova länge. Fast nu går ögonen i kors här o kudden kallar höööögt! Gonatt!
  • jojoa75

Gomorron!
    Himla skumt FL har varit då.. Inte kommit in vare sig igår kväll eller inatt från jobb.
    Dax att sova!

• jojoa75

Fantastiska skatt

Ang feberhoppningar (vilket ord ) så hade Emma det två gånger som liten bebis, en runt tre veckor o en runt 1½ månader. Båda gångerna hade hon sen runt 35,1 o 35,4, blå om läpparna, knepig andning. Båda gångerna åkte vi in, hon har undersökts på längden o tvären, kunde inte hitta nåt fel överhuvudtaget på henne, hon är frisk som en nötkärna.
    En barnläkare hade stött på detta nån gång tidigare, hans teori var att vissa spädbarn/små barn har problem med temperaturregleringen (det visste jag, men inte att det kunde bli så här) o att de efter höga febertoppar, när kroppen reglerar ner tempen, att den liksom reglerar för mycket.. Ja, lite svamlig förklaring så här när jag jobbat en hel natt o är supertrött (o lite tuff natt psykiskt), men hoppas att du förstår iaf liiite vad jag menar
    Dock inget man ska ta lätt på!!!

NU ska jag lägga mig, gonatt!

• jojoa75

hej hej..
    inte mycket man är på Fl nuförtiden, man kastas ju ut direkt

Shoppat lite inatt Suttit uppe för att jag ska jobba. Blev lite leggings till mig o Emma, jeans till mig, jeansklänning o en stickad brunrosa klänning till Emma från HM, lila o rosa velourjacka från lindex, molo orangerandiga muddbrallor i en strl större (tänk att jag glömde att de var snyggare på i en strl större ) fr poppilopp o så en matchande molo tröja med prickar från klkids.

O så har jag putsat fönster (bara insidan) o målat en dörrkarm fyra ggr, så jag har inte BARA suttit o shoppat i natt

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 09:13:35 följande:
    Godmorgon! Snart dagis dax igen här. Har fortfarande ångest, men Milo tyckte ju det var hur kul som helst där. Fast jag hade ändå hellre haft honom hemma... Alla andra Mammor som skolade in tyckte dte var sååå skönt, för deras barn var såååå vilda nu. Joo det är ju Milo med, men man får ju leka med dom liksom..
    knepig attityd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10