Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gomorron!
Så fina bilder i BT! Som vanligt!
Älskar oxå miniapple.. *vill ha*
Gomorron!
Himla skumt FL har varit då.. Inte kommit in vare sig igår kväll eller inatt från jobb.
Dax att sova!
Fantastiska skatt
Ang feberhoppningar (vilket ord ) så hade Emma det två gånger som liten bebis, en runt tre veckor o en runt 1½ månader. Båda gångerna hade hon sen runt 35,1 o 35,4, blå om läpparna, knepig andning. Båda gångerna åkte vi in, hon har undersökts på längden o tvären, kunde inte hitta nåt fel överhuvudtaget på henne, hon är frisk som en nötkärna.
En barnläkare hade stött på detta nån gång tidigare, hans teori var att vissa spädbarn/små barn har problem med temperaturregleringen (det visste jag, men inte att det kunde bli så här) o att de efter höga febertoppar, när kroppen reglerar ner tempen, att den liksom reglerar för mycket.. Ja, lite svamlig förklaring så här när jag jobbat en hel natt o är supertrött (o lite tuff natt psykiskt), men hoppas att du förstår iaf liiite vad jag menar
Dock inget man ska ta lätt på!!!
NU ska jag lägga mig, gonatt!
Kikar in med ett tips, kanske nån redan sagt det.. Felstavad rubrik
http://www.tradera.com/SMAFOLKET_T_SHIRT-auktion-70308764
INTE min auktion!
hej hej..
inte mycket man är på Fl nuförtiden, man kastas ju ut direkt
Shoppat lite inatt Suttit uppe för att jag ska jobba. Blev lite leggings till mig o Emma, jeans till mig, jeansklänning o en stickad brunrosa klänning till Emma från HM, lila o rosa velourjacka från lindex, molo orangerandiga muddbrallor i en strl större (tänk att jag glömde att de var snyggare på i en strl större
) fr poppilopp o så en matchande molo tröja med prickar från klkids.
O så har jag putsat fönster (bara insidan) o målat en dörrkarm fyra ggr, så jag har inte BARA suttit o shoppat i natt