Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
NS hade dom en del på 50 % på lillahelsingborg.
De har ingen webshop (än) men de skickar om man ringer dit!
NS hade dom en del på 50 % på lillahelsingborg.
De har ingen webshop (än) men de skickar om man ringer dit!
Gomorron!
Håller med dig, NovJenny, T går fantastiskt bra, iaf när det gäller vissa sorters plagg o märken.
Är sååå sugen på vissa fler molosar, men får väl hålla lite i pengarna
Har fortfarande inte fått nåt svar från Tradera säljaren, inte heller har h*n betalt straffavgiften till mig.
Har mailat en gång till nu o sagt att jag kommer att sätta neg om h*n inte svarar/betalar mig.
Enl Traderas regler så borde hon betala hela summan, men jag accepterar att h*n bara betalar straffavgiften.
(h*n satte 11 kr som porto i auktionen, har satt på 11 kr i porto, fastnade i postens koll. Underfrankerad, skulle suttit 22 kr. Eftersom h*n inte skrivit avsändare kom det hem en räkning till mig som jag måste betala för att få paketet. Räkningen är på resterande 11 kr samt straffavgift 10 kr)
Sååå sur, kommer aldrig handla av det aliaset igen, hur billig h*n än är!!!
Gokväll!
Tänkte fota o greja en del till powerlistern.
Har 99 bud nu..
Coolt, med 99..
Är sugen på molosar:
prickar (helst som tröja o inte tunika med knapp)
flower som passar till de orangerödrandiga brallorna
Men det får nog vänta.. Shoppade ju massa annat igår o idag.. meandi o tre par nova star byxor till Lucas. Han börjar förskolan nu! Stora killen! Så han behöver lite nya coola brallor
Han har redan fått en himla massa molo, katvig o småfolk långärmade som han ska ha till, en hel låda full i byrån med prislapparna kvar