Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-09 00:43:32 följande:
    ta dig en sup och ring en taxi det går säker jättebra
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-09 00:49:49 följande:
    åh så fin! Har inte sett den nånstans..
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:31:27 följande:
    OT, men jag måste bara visa mina fina leggings, med STJÄRNOR
    tjusigt!

hej hej i tråden!

Ska man kanske lägga lite barn?
    Återkommer senare!
  • jojoa75

Belladonna sååå söt Tara är i bt, så fina färger på henne.
    Gillar dock inte klänningen alls i modellen, men Tara är söt som socker!

• jojoa75
    belladona skrev 2008-08-09 21:16:09 följande:
    tack  tycker klänning är fin dock är det ganska öppet  i halsen  på klänningen ,så jag fixade med dit fastsydda knapphålen så jag stänga när det behövs ,med tanke på hösten . kanske inte super snyggt stängt men mer praktiskt
    Det låter ju fint! Som du säger, kanske lite mer praktiskt. Hon är jättefin i färgen!
  • jojoa75

Suttit o lagt in i powerlistern medan sambon spelat wii med barnen.. Roligare lördagskväll har man ju haft...
    Men men, skönt att sitta o pula lite i lugn o ro, blev dock inte så många som jag tänkt mig, får se när jag orkar med nästa laddning. Det är ju lite pyssel med det..

Gonatt på er!

• jojoa75
    Jen80 skrev 2008-08-10 00:01:36 följande:
    Vad är powerlistern egentligen?!?! Hehe, jag har ingen koll
    Ett sätt att lägga upp auktioner på Tradera när man har tid, fylla på med fler eller mer info om dom då o då, sparar efterhand. Sen laddar jag upp hela listan på en gång på tradera när det passar mig o bra tid för att de ska sluta o sådär. Himla smidigt!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-08-10 20:33:03 följande:
    Help please, Molo planet tröja med randiga ärmar eller enbart planeter?Hade tänkt köpa med bara planeter innan men efter bild i BT så blev jag sugen på den med randiga ärmar.
    Lucas har oxå den med randiga ärmar, tycker det är hur snyggt som helst! Så jag är lite partisk o röstar på randiga ärmar
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-08-11 11:17:43 följande:
    Nikki!: Jösses vad mycket fint du har shoppat!!!!Jag vill också ha! Nån här som vet nåt om nån danskbutik i Båstad?? ill minnas att nån har sktivit om den här. Ska till Båstad imorgon och tänkte att jag kunde besöka den isf.
    Finns rackarungar, både inne i båstad på den enda stora gatan o sen har dom en butik i Boarp lite utanför mot Torekov.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10