Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Halloj i tråden!
    Fina kombos med molo o meandi i bt!
    O lollypops tös i miniapple o lovelivas tös i pingvinger och och och...
    Alla är superfina som vanligt!

Äntligen fått svar från Tradera säljaren som underfrankerat, h*n har satt in pengar för straffavgiften nu.

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-08-14 17:05:05 följande:
    Hallojsan! Skönt att h*n satt in pengarna!
    mm verkligen!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-08-14 17:11:03 följande:
    Ja, det kan jag tänka mig. Nu går han ju inte några längre sträckor än utan tar kanske 4-5 steg men ändå
    Såå duktig han är!
  • jojoa75

Spammat bildtråden lite..
    Dax att fixa sig, ska jobba några nätter nu. Ha en bra kväll!

• jojoa75
    alex 07 skrev 2008-08-14 19:32:58 följande:
    Hallå igen, kikar in lite snabbt. Håller på att laga mat och städaButte: Säg till när det är dags för beställning. Jag kan vänta nån dag om vi får med fler att beställa.
    var ska ni beställa? Kanske lite sugen på att hänga på..
    Tjollabolla skrev 2008-08-14 19:29:54 följande:
    Ja dom var jättetrevliga, tack och lov. Känns ju lite lättare då. Har fått mitt schema oxå men det var väl inte superbra tyckte jag. Ledig varje fredag, men det gör ju att dagarna blir lite längre för Milo. Nåja, jag har ju en snäll mamma som hämtar om hon kan... Inget nytt på G? Butte, vet du om Bombom fått in mer molo? Hur är det med barnen?
    Vad hade man gjort utan mor- o farföräldrar när man väl börjat jobba?
    När jag jobbar natt (o därmed sover på dan), oftast ca tre dar i veckan, ibland fler ibland färre, då skulle barnen vara på dagis till kl 17 de dagarna. Måste ju sova så länge ju.. Min snälla mamma hämtar dom vid halv två de dagarna O så får de helt egentid med mormor = guld värt!

Nej, dax att åka! Tjingeling!
  • jojoa75
    Preggi skrev 2008-08-14 19:36:08 följande:
    Hej! Hur är läget här?Fina bilder i BT som vanligt. Duntoffla, vad fin Noel är i orange randiga! Och så duktig kille som kan gå! Idag har M varit på dagis 9-16 utan oss igen och det har gått oförskämt bra idag med. Jag har 3 dagar kvar sen är det dax att jobba.. *ångest*Jag tror jag måste tröstshoppa lite... NS måste vi ha.. Och nåt mer tror jag...
    Vad duktig hon är!
    Det gick kanonbra med Emma oxå direkt, nästan så man började tänka att jaha.. alla de andra barnen gnäller när de blir lämnade.. varför gör inte hon det? Men hon är på samma dagis som storebror o det är ju en trygghet, hon känner igen sig där eftersom han varit där 15 tim i veckan när jag var mammaledig för kompisarnas skull, så vi har varit där o hämtat honom.
    Samtidigt så kände jag mig ändå lite stolt att ha uppfostrat en så pass självsäker liten tös, trygg i sig själv, lätt för att knyta an mm.
    Nu stortrivs iofs båda mina barn på deras dagis (litet montessoridagis med få barn o många go'a fröknar) o då blir det ju lättare att lämna som mamma...
    Men det är en pärs att skola in o börja jobba, värsta mamma ångestframkallande grejen..
    Jag grät när jag lämnade första gången helt, med båda barnen.. Stort steg ju!

NU ska jag slita mig härifrån
  • jojoa75
    Jen80 skrev 2008-08-14 19:53:08 följande:
    God kväll tjejer! Behöver er hjälp nu angående en suit som jag inte är hundra på. In i BT och kolla. ÄLskar färgerna, men har aldrig riktigt gillat trycket. Hmmm, kommer jag använda den tror ni??
    Hon passar jätebra i färgerna, men håller med om trycket, det är sådär.. Filten var kanonfin!
    Kanske ska köpa en sån o ha i vagnen (när hon väl vill åka i den)
    Har inte kommit iväg än
    Kom på att jag ju skulle ladda upp lite från powern.
  • jojoa75

Flowerprintet som mortillsju har på sin lilla tös, var hittar man den nu?
    Nu ger jag med mig *lättpåverkad* Har velat om den länge..
    Vill antingen ha med knapp eller med andra ärmar.

• jojoa75
    mortillsju skrev 2008-08-14 20:23:23 följande:
    Den har jag köpt på Harmini Barn. Finns den inte i webbutiken så får du ringa dem!! *finfin*
    Det är den verkligen!
    Finns den inte nån annanstans? Harmoni har inga nyheter alls uppe.

Med knapp eller med andra ärmar alltså, flowerprintet strl 92.
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 09:00:57 följande:
    Ja jag hoppas verkligen det. Kunde bara inte vara tyst. Jag vill verkligen inte att han ska bo på dagis!!
    Förstår att du sa ifrån o det var jättestrongt tyckte jag!  u go girl!

Gomorron i tråden!

Tack alla för hjälpen med flowertröjan, ska fundera om jag vill ha tunikan med knapp eller bara vanlig tröja. Vill inte ha den med lilarandiga ärmar för jag vill gärna kunna matcha med de rödorange brallorna *om de nu behagar dyka upp nån gång.. J-a underfrankerare!*
    Jag får sova på saken!

Inget som lockade mig heller hos funkybaby.

WHAT?! Kom det ingen rosa lurv hos NS? Nej, då får det vara för min del! Såå snygg var den inte den bruna att jag vill ha den till båda.. Gillar brunt på en del plagg, ibland, men helst inte jackor.

AnnaCill mailade mig, hon har tagit hem randiga molobrallor i rosagrått till mig Så kan jag matcha katt-tröjan med prickiga ärmar o så en jeanskjol emellan Kanoners!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10