• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Jo föresten vems snygga bugga med "burberry" suflett va de jag såg på Max vid råsunda här om dagen Den e mycket snyggare i verkligheten

• Noiis
    Natural skrev 2008-08-01 18:41:04 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-01 18:38:33 följande: Vill bara att rätt ska vara rätt och du skrev kortsidor och jag bara förtydligade att det var långsidorna som fickorna sitter på och där selens band stoppas ner i.
    Har aldrig sagt nåt om facken på långsidan! Lägger ner att prata med dig om detta då du kan inboxa mig om du vill bråka. Tycker inte att andra här inne ska bli drabbade.
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 21:03:21 följande:
    Någon här som vet när "THJ" kommer hem? Var det denna vecka eller nästa?
    *gissar* Hon skulle väl vara borta i 2 veckor, åkte i förra veckan så det är nog iallafall en vecka kvar innan hon e hemma igen och tillbaka in i Buggaland 11 aug öppnar ju kidzshopen så antar att hon är hemma den 10 kanske?
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 22:06:00 följande:
    Åhhhh,är ju så nyfiken på om hon fått svar från BB jööööö......
    :o svar om vad???
  • Noiis
    Natural skrev 2008-08-01 22:04:52 följande:
    Det äröverspelat och vi pratar om Cameleon och fickorna på långsidan på liggdelsbasen som man stoppar selens bälten i och inget annat.Men det är ur världen nu, min mening vara bara att rätta det så att ingen annan skulle få fel info.
    Då rättar jag dig VI pratar inte om dom på lång sidorna det gör du. Jag har hela tiden sagt och menat dem på kort sidorna. för i dom på kortsidorna finns de avlånga platta pinnar
  • Noiis
    Natural skrev 2008-08-01 22:09:23 följande:
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 20:57:24 följande: Vilka krokar? Menar du på ramen nere vid fötterna på sidan? Där fäster man ju O-ringarna.
    om du kollar på inlägg 5230 så  menade hon dem som man fäste liggdels locket i
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 22:24:54 följande:
    Om jag får hjälp me mitt lutande chassi! Butiken där den är köpt i går det inte snabbt!Lämnat ett medelande till dom,få se om någon ringer upp? Maila dom bild på vagnen idag oxå pga det är lååååååångt imellan butik o mig! Kontaktade BB själv oxå...tyvärr fick jag ingen hjälp!!
    aaah du har en gecko va? Jag saknar min *snyfftar* hade världens finaste röda gecko som jag gjorde mig av med och blev med en cam... lite små dumt då jag tycker bättre om geckon.
    Men de e ju flera som har lutande liggdelar, för de e väl de vi pratar om? Varför får man ingen hjälp med de för??
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 22:32:48 följande:
    Inte jag...inte från BB iallafall! Måste "böka" me butiken *suck* *stöön*
    gu va tråkigt! hoppas de löser sig, ring och gnäll tills dom tröttnar på dig är den trasig så hade jag nog kört den till affären och sedan krävt en ny vagn!
  • Noiis
    Svea76 skrev 2008-08-01 22:33:41 följande:
    Hej! Dum fråga kanske, men vi har lyckats (eller snarare min man) knyta upp knuten på "död mans grepp"-snöret. Är det någon som vet hur man knyter den igen?
    knut? tror inte att de e en knut på min. tror att den e sydd alltså att man tagit ett band sytt en liten öggla trätt igenom bandet och sedan satt fast den i handtaget. Hänger du med?
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-01 22:41:24 följande:
    knut? tror inte att de e en knut på min. tror att den e sydd alltså att man tagit ett band sytt en liten öggla trätt igenom bandet och sedan satt fast den i handtaget. Hänger du med?
    Jag ska granska min i morgon
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14