• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Jujube beconnected är ett exempel. Har hört att bugaboo har haft egna men som slutades säljas och var främst riktade till bugaboo frog

• Noiis
    SooJuicy skrev 2008-07-26 08:47:30 följande:
    Ja, jag tycker det iallafall. Har haft den och är meeegabig och tung va den med:( Den dinglade så den slog i benen och hängde inte alls bra, som att hänga en stor resebag på vagnen ungefär.
    :( vad synd den är ju så snygg. men har inte sett den live. Men då vet jag att jag får leta vidare!
  • Noiis
    MGn skrev 2008-07-26 22:00:25 följande:
    Är de lätt att sälja vagnar nu eller ska man vänta till efter semestertiderna?
    Äh folk väntar barn även under semestern Tror inte att de gör nån skillnad de e ju värt att testa
  • Noiis

God kväll tjejer. Nu är min suflett klar eller nja nästan Nål F*N gick av när jag skulle sy fast spännen. Jag har inte riktigt koll på hur man lägger in bild i bild tråden... Nån som har lust att hjälpa mig?

Vilken skötväska tycker du är snyggast på Buggan??

• Noiis
    jellona0507 skrev 2008-07-29 18:48:02 följande:
    Har tidigare skickat 3 skip*hop, alltid kostat 55kr! Blir inte sand smutsig fort? Måste se färgerna irl innan jag bestämmer mig!
    Jag har sand, köpte de som första bas. När det kom en väldig regn skur för några vackor sedan såg vagnen så sunkig ut och den såg så skitig ut. Varukorgen hade jätte fula smutsfläckar. Tvättade delarna och fläckarna gick bort sen nån vecka senare hade jag fula skit fläckar igen och då gav jag upp. Visst jag kan reta mig som fan på fläckar så jag är kanska känslig men jag har sett flera buggor som ser ut som fan rent ut sagt (varierande färger) och så vill inte jag att min bugga ska se ut Nu har jag grå och är jätte nöjd. inga fula fläckar trotts att vi varit på landet och ute i regn. dock så tycker jag nu att brun är snyggare och är bra sugen på att byta bas!
  • Noiis
    Lokatt skrev 2008-07-30 00:17:01 följande:
    Mamma och Fru skrev 2008-07-30 00:14:31 följande: därför att jag ska ändå beställa därifrån, tänkte om jag skulle slänga med en sån oxå.
    men stod de att den skulle passa? om så skulle jag nog chansa! annars skulle jag ta strid mot dom sen och kräva pengarna tillbaka för att dom gjort falsk markandsföring!

Nån som har en dadadoo sweetheart? vet inte varför men har frälst mig vid den nu innan tyckte jag att den va på tok för plastig. men har väl vant mig
  • Noiis
    Mamma och Fru skrev 2008-07-30 23:10:06 följande:
    Var inne och kollade på den på Barnbutiken inne på Hornsgatan(!?) och blev så kär ska ha! dom hade dock bara en kvar och i den saknades ena spännet för att fästa den i vagnen.... På pekade detta till personalen som tog väskan ställde tillbaka den på hyllan och sa aah och då vill du ju inte ha den :-/ så då ska nästa stackare köpa en väska där det saknas delar eller? tappade suget helt men ska kolla videre efter helgen. Vill dock tillägga att personalen va trevlig
     Visste inte att du hade samma problem med din bas .....

SooJuicy Ska oxå kolla om jag kan reklamera min bas fast först ska jag nog granska de lite extra och tvätta upp den igen.
    Har du bild på väskan på buggan??
    Kajsan skrev 2008-07-30 23:15:06 följande:
    Mamma och Fru skrev 2008-07-30 23:10:06 följande: Vill du ha den i svart så har de den snuskigt billigt på Gucce nu *Tipsar*De är underbara förövrigt, jag var där idag och kompisen fick ett myggnät och jag nya skruvar, trots att vi inte köpt våra vagnar av dem
    jag såg de igår att dom hade dem på rea när jag letade lite kläder Är deras butik stor? Funderade på om jag skulle ta en tripp dit i morgon
  • Noiis
    Rödklint skrev 2008-07-30 22:14:13 följande:
    Hej! Har en fråga till alla bugabookunniga som finns här inne. Vi har en gecko som bromsen har gått sönder på, det har gått av en kugg på platshjulet i bromsen. Anledningen är att min pappa inte fattade hur man skulle få upp bromsen och då drog tills den lossnade. Efter det tar det inte när man drog ner bromsen och det känns farligt att ha en vagn man inte kan bromsa. Nu till frågan, kan man köpa nya delar till bromsen? Och i så fall var? Måste man byta hela bromsen eller finns det kugghjul att köpa? Någon som vet vad det kan kosta? Vore väldigt tacksam för hjälp.Och så tipsar jag om att ska ni lämna vagnen hos någon som inte vet hur den fungerar så visa hur man bromsar och hur man får upp bromsen
    Oj Jag har faktiskt inte en susning men jag skulle ringa närmaste återförsäljare och fråga. Omöjligt borde de ju inte va.

Hoppas de löser sig
  • Noiis

För det första har jag inte blockat dig så det var onödigt skrivet

Natural skrev 2008-08-01 18:08:08 följande:

Noas mamma:Eftersom du blockat mig av någon outgundlig anledning så får jag svara på ditt GB inlägg härDu skrev förlande i tråden som du påstår dig inte ha skrivit, Står på sidan 3063057Mån 7 jul 11:38 | ID: 34265938Noas mammaNoas mamma skrev 2008-07-07 00:30:38 följande: Jo de svarta, tunna och avlånga... de är väl bara skräp?Nä dom ska sitta i liggdelen :D om det är dom jag tänker på! På båda kortsidorna av liggdelen (i mitten) finns ett litet fack där dom ska bo i :D så släng dom inte!
    Så här skrev du:

Det ska inte sitta några plastskivor i fickorna på liggdelsbasen som du skriver i buggatråden, där i dem fickorna ska selebanden vara i. Skivorna sitter längs med kortsidorna bak för att ge stadga och inget annat

Du ska kanske läsa igenom mitt inägg en gång till. Precis som jag sa så ska de vara avlånga plastbitar i fickorna på kortsidorna av liggdelen och de konstaterar du ju själv vart vill du komma??

• Noiis

På min liggdel är det små fickor där jag har dom små plast bitarna jag menar INTE dom facken där man har selen i.

Men va spelar de för roll? de e ganska länge sedan detta va aktuellt

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14