• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Trojka skrev 2008-07-21 18:48:01 följande:
    Öh...okej. Väldigt seriöst företag!
    Japp jag funderar på att köpa en av deras vagnar som inte finns på bild kan ju bli riktigt spännande
  • Noiis
    madebyinferno skrev 2008-07-21 19:05:01 följande:
    Varför betala för att lägga in en videosnutt när de bara filmar på en bild??? För övrigt så är den väldigt lik ABC design´s bayamo som fanns för ett par tre år sen - (www.rotalis.biz)
    Jo men Video e just nu gratis att lägga in på Blocket, men en extra bild kostar 10 kr! Så gissar på att de e därför
  • Noiis
    Mamma och Fru skrev 2008-07-21 22:37:26 följande:
    Nån med bild på en med grå bas och vit top?
    Puffar Vill oxå se!
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-07-22 13:43:31 följande:
    Nu har jag beställt denim basdelar från kidzshop, första gången jag köper ny bas
    Åh vad blev det för nån? Funderar på att beställa en i brunt!
  • Noiis
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-22 19:42:44 följande:
    Jag är vill också ha brun....eller sand
    Har sand också men tyckte att den lätt blev skitig när de va skitigt och regnit ute. är jätte nöjd med min gråa, men tycker att brun är snyggare Man skulle va miljonär bara ;-D
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-07-22 17:29:58 följande:
    DEt är inte hennes annons utan någ som inte ve´t vad vattenstämplen har för innebäreing. Otroligt fult gjort tycker ja!! Har själv råkat ut för det , superirriterande
    Men har man anmält det till Tradera??
  • Noiis

Var inne på sprall på NK i går och reklamerade min OiOi väska. Kom ju på att jag lovade att kolla på barnvagnen som hade svängbara framhjul   (nån annan har kanske kollat redan så sorry om jag upprepar mig) Vagnen hade 6 hjul alltså 4 fram 2 bak. Kom från ett märke som hette la ninna och kostade 895 kr

• Noiis
    Stormis skrev 2008-07-25 19:12:03 följande:
    Samma fuskvagnar, men med nytt företagsnamn...www.blocket.se/vi/17288154.htm att vagnarna är slut nu, tror ni att vi slipper fler annonser nu då
    Tycker att dom har haft 3 vagnar kvar ganska länge Men snacka om dålig hemsida!
  • Noiis

Är det nån som har en OiOi Carryall på sin bugga? är den för stor?

• Noiis
    julmusten skrev 2008-07-26 03:49:02 följande:
    Ni verkar ha koll pa saker och ting har i traden. Ar det bara Skip Hop vaskor som man kan fasta i handtaget??? Jag behover en ny vaska, men vill helst inte kopa Skip Hop. Jag har en redan, och jag tycker de ar ratt sa trakiga. A andra sidan vagrar jag att hanga vaskan over hela handtaget sa finns det inte nan annan vaska som funkar sa far det val bli en till Skip Hop dara.
    Du kan ju köpa fästen till vagnen som man kan hänga väskan i då slipper man att den hänger över hela vagnen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14