• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

martina78 skrev 2008-07-10 22:40:03 följande:
    Förresten, måste bara få vädra min tanke och önskan om en Bugaboo dockvagn Hade inte det varit coolt??? Kom och tänka på det när dottern försökte manövrera sin stora 4-hjuliga dockvagn häromdagen - stackars barn säger jag bara Kan man inte göra en namninsamling om det och skicka till BB???
    sprall på NK hade en liknanade BB vagn som dock vagn... Tror dock tyvärr att det inte var bugaboo, men svängbara fram hjul hade den :D och var jäkligt snygg-söt :D
  • Noiis
    Lokatt skrev 2008-07-10 23:02:42 följande:
    Noas mamma skrev 2008-07-10 22:44:55 följande:åh, en sån skulle jag vilja se ju! vad kostade den minns du det?
    Har faktiskt inte en susning, var ett litet barn som släpa på den :D men söt var den i denim och den hade till och med en mjuklift :D
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-07-10 23:16:08 följande:
    hmmm när har ni börjat med sittdelen till era barn???
    noa va nog 3 månader
  • Noiis
    Höst06 skrev 2008-07-20 16:36:20 följande:
    Någon här som vet vad det kostar att skicka en Bugaboo med bussgods?Hittar inte några priser på deras hemsida.
    När jag kollade för att skicka min Gecko skulle det kosta mellan 250-350 kr!
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-20 18:45:19 följande:
    Vitt har jag till min (har samma kombo), riktigt snyggt!
    :O Jag vill oxå ha ett vitt vart köpte du de?? Jag frågade på Bonti och sprall förra månaden men dom sa att dom aldrig haft och att det inte skulle komma heller. Båda buikerna plocka fram en folder och visade alla parasoll färgerna och off white va inte med :( Trodde jag skulle gråta floder då! Så det finns JIPPI :D
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-20 19:09:03 följande:
    Beställde mitt från Kidzshop, dom är kanon att ha å göra med! -rekomenderar-
    Mailade dom och frågade om parasoll och flera andra saker men fick aldrig nåt svar, så då va de lättare att åka in till stan och köpa sakerna jag ville ha.  

Tjejer jag blir så less på mig själv. Är så sugen på en offwhite top och en ny basGenerad För visst e brun bas och offwhite så snyggt. Funderar igen på om man skulle sälja vagnen *Ingen annons* och köpa en ny istället Fundersam Nån som har lust att slå nåt hårt i huvudet på mig?? nån som vet Vilka butiker i stockholm har bugaboo hemma?`eller har dom flesta det som beställnings vara??
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2008-07-20 19:38:12 följande:
    Nej, jag skulle aldrig betala 8000 för en begagnad Bugaboo. Spelar ingen roll om jag kan välja färg. Garantin gäller bara första köparen och då betalar jag hellre 900 till och får garantin också.Eller ännu hellre beställer den från utlandet och får den ny med garanti för 7400.Och så vill jag bara varna för alla "undersökningar" om priser som "inte är annonser"FL har stängt flera andra trådar där sånt förekommit. Så var försiktiga. För de kan ses som förfrågningar ändå.
    Håller med, ska nog vara en del tillbehör till för att man ska få den såld för dom pengarna!
  • Noiis
    WilliamNellyJamie skrev 2008-07-20 19:43:51 följande:
    ok, tack för svaret!!!!! men man måste väl få fråga vad folk tror det är inte jag som säljer den kvittot gäller visst om den köpes beg har kollat med det stället där jag köpte och de sa att det var inget problem........så det kan inte stämmaNär jag sålde min urban jungel så gällde kvittot för dem som köpte den för de fick problem
    nä garantin gäller bara till första köparen
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-20 19:53:06 följande:
    Brun bas o offwhite top är riktigt snyggt (har själv)! Men blir det inte lite bökigt att börja sälja vagnen bara för det? Kan du inte köpa delarna lite pö om pö så det inte känns så dyrt istället? En tanke bara... Konstigt att du inte fick nå svar fr Kidzshop, dom som alltid är så snabba med allt.
    Jo de e sant, men de e så mycket små saker som jag kan störa mig på min vagn :P Har funderat en stund på att göra mig av med den och sen köpa ny... men jag ska inte förhasta mig och andas 2 gånger och tänka efter innan jag beställer en ny!
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-21 18:18:14 följande:
    Jag svarade faktiskt på annonsen , skrev att jag gärna ville ha bilder på alla färgerna. Blir spännande att se vilken vagn jag får bilder på. (Ja, jag har alldeles för lite att göra på min fritid)
    Hahaha samma som jag då, jag gilla denna annons http://www.blocket.se/vi/17148562.htm?ca=11_s Framförallt som det står i texten Ej på bild! Blev ju bara så nyfiken att jag mailade och frågade "Om det inte är vagnen på bilden i annonsen, ni säljer vilken vagn är det då som är tillsalu? kan man få en bild?" Fick svar tillbaka Nej det är inte den vagnen utan en annan sittvagn som vi inte har bilder på, men den är lik bugaboo....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14