• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

I dag har jag äntligen lyckats hitta en skötväska :D och helt otroligt ;) det blev inte en med lucka som jag hade snöat in mig på. Köpte en OiOi! Känner mig jätte nöjd och den sitter kanon på buggan :D Passade på att köpa ett till parasoll. Ville ha den i Offwhite, men det är tydligen få som lyckats få hem den enligt bonti. Så jag fick tillgodo hålla mig med en i beige

Ni som tidigare letat efter babyskyddet till Bugaboo, I dag när jag var inne på Sprall på NK så hade dom den! Jätte fin! Tycker dock att sol skyddet var i minsta laget kanske... men man kan ju inte få allt ;) Så det finns i Butik nu iallafall!

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-06-27 22:20:20 följande:
    Undrar nu om det är ett vanligt problem när dett gäller Gecko???? Men att behöva gå me halv tomma däck för att få liggdelen mer rak låter ju helt sjukt
    Vad konstigt! Jag hade iallafall inte de problemet med min Gecko! Och jag hade då inte halv tomma däck Fundersam fasiken så skumt att vissa har problem med det... 
  • Noiis

Kajsan skrev 2008-06-28 10:43:34 följande:
    i en affär som sålde vagnarna, inte på ICA? Nä men allvarligt, får vem som helst sälja Bugaboo eller?
    Tydligen... Borde kanske lägga in som förslag att bara vissa butiker som vet vad service är får sälja Bugaboo. Dom andra kan väl sälja Bygga Bo Flört
  • Noiis

Vilka är det som har gråbas?? Skulle vilja smyg kika lite på bilder med gråbas och olika kombinationer Generad Är väldigt sugen på att köpa en ny bas :D

• Noiis
    loveliva skrev 2008-06-28 22:54:49 följande:
    JAg har grå bas
    Jätte fin :D Jag är sååå kär i den rosa färgen, stod och suktade efter den inne på sprall här om dagen... men vet inte om de passar min son så bra ;)
    Chaplin skrev 2008-06-28 23:04:35 följande:
    Jag har grå bas, med orange canvastop. Har ingen bild nu, men kan försöka komma ihåg att fixa till imorgon.Noas mamma skrev 2008-06-28 22:25:21 följande:
    :D ropa till när du lagt in bild :)

ängeln83, Jag är inte inbjuden hos dig :( Men jag är säker på att din är jätte fin!
  • Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
    Grattis grattis :D
  • Noiis
    ängeln83 skrev 2008-06-29 18:09:37 följande:
    Jag lägger in dej i min adressbok så kan du kika
    Jag är så såld! Den är ju oförskämt snygg! Har funderat på att köpa en top i samma blåa färg som du har och en gul eller offwhite sommar sufflett.
    Nä nu ska jag tusan ha en bas i grå färg :D
  • Noiis

*morrar lite sött* Sitter och kollar på mothercare i England. Syrran undra om de va nåt jag ville ha eller om jag skulle vänta tills dess att jag själv åker över. Upptäcker att en cam ligger på 6700 ny Fundersam att jag inte kollade upp de innan! De tråkiga e bara att tillbehören kostar samma som här så inte ens de kunde jag trösta mig med... men men De går ju bra att vara efter klok

• Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-29 21:38:15 följande:
    Noas mamma skrev 2008-06-29 21:21:38 följande: Tack.. håller på att leta MVC nu... måste ju boka inskrivning snart ... och bilbarnstol som passar buggan måste man ju ha...
    Då puffar jag för en besafe iZi sleep. Jag är sååå nöjd med min. Men jag skulle nog ha valt en bugaboo (bara för att matcha Flört) om jag hade läst några säkerhets tester på dom. Men det lär ju komma snart!
  • Noiis
    mamma2003 skrev 2008-06-29 22:56:43 följande:
    Va? Du har inte råkat räkna fel då, räknat med euro istället för pund t ex?
    Näpp tyvärr inte 554 pund komplett = 6751 sek
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14