Bugaboo tråden nr 14
Kan du inte lämna tillbaka OiOi'n om den har lappar och allt??? Det brukar ju inte vara ett problem.
Kan du inte lämna tillbaka OiOi'n om den har lappar och allt??? Det brukar ju inte vara ett problem.
aaah Okej då är jag med :D
Bonti och Sprall på NK hadde iallafall hjul hemma.. när det gäller ram så e jag tveksam :S tips gå in på bugaboo.com och kolla återförsäljare i stockholm. Ring runt och fråga :D
Efter 2 dagars totalt kaos fick min son sin vilja igenom... jag satte på sittdelen igen! Så synd bara att inte få använda dom nya delarna mer än två dagra... men men han trivs ju i sittdelen så de e ju egentligen bara elakt att försöka få han att vara i liggdelen.
Såg att diskutionen varit uppe och lägger in, jag tycket att min 3,5 månaders sitter kanon i sittdelen och han sover gott oxå!
Använder ni buggans egna myggnät? eller har ni köpt ett annat? jag tyckte att det var rätt dålig, täcker inte helt om kanterna (vid suffletten) och fastnar i karddborren... eller är det bara jag som e korkad och satt de fel???
Ska spana in den, kollade även på en från axel och ida.... Nån som vet om den sitter bra???
det har väl små maskor????
Fast det var en väldigt stor skillnad i pris mellan den heta tullsa och axel och ida nätet! visst axel och ida är ju söt med sina bilar eller blommor... men kanske inte 300-kr-dyrare-snygg 
Vad ligger nytt chassi och ram på i pris? vet att nån har frågat men lider av dåligt minne :P
Jag tycker att det ser ut som om själva skum gummit i ramen spricker lite..
Ska man underhålla det på nåt sett så att det inte spricker??