• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Sorry man får tydligen betala 75 pund för top tyget med! så då blir de 914 kr till (stod i de fin stilta Flört)

• Noiis
    mamma2003 skrev 2008-06-29 23:04:14 följande:
    Kunde inte riktigt släppa det så jag gick in och kollade på hemsidan. Deras Cameleon säljs utan topptyg så då tillkommer ju en tusing till. Kan det vara till någon tröst?
    Japp nu kan jag sova gott Skrattande
  • Noiis
    ängeln83 skrev 2008-06-30 08:43:03 följande:
    Visst är den Den blå färgen är jätte fin, jag brukar inte gilla blått annars, men denna är läcker.Jag funderar på att köpa offwhite top också, riktigt snyggt.
    Det blev en grå bas och en klar blå top i dagGlad min granne kolla rätt konstigt på mig, åkte in till stan med sand bas oc brun top och kommer hem med en vagn med grå bas och blå top Glad men jag är så nöjd!!!! japp offwhite är så snyggt men de va ingen som hade den hemma... tur var ju de för jag hade nog inte kunnat välja.
  • Noiis
    Muppsan skrev 2008-06-30 12:44:35 följande:
    Är det någon som har klämt och känt på Bugaboos egna babyskydd?- Jag är lite småsugen på att köpa ett sådant till bebisen men har ingen butik i närheten som säljer det (eller några andra Bugaboo-prylar överhuvudtaget).Tror ni att det är ett bra köp, eller ska man satsa på något annat babyskydd? Till sonen hade vi en AktaGraco och en sådan köper vi inte igen i alla fall!
    Jag har kännt och klämt på den :D jag hade köpt den om den hade funnits i handeln när jag var på jakt efter ett babyskydd. Det enda som jag tyckte var negativt med den va att solskyddet såg lite litet ut. Men när jag har kollat på bilder på den så ser det inte ut som att solskyddet ska vara speciellt litet... kan kanske va så att solskyddet satt fel?!Fundersam Sen så tycker jag inte att pris skillnaden är stor mellan den och andra solskydd. Har för mig att jag betalade samma för mitt som bugaboo tar för sitt. Men jag skulle endå av vakta lite för att se vad folk säger i olika tester och så. Den hade ju inte fått säljas om den inte höll den svenska standarden. Men jag hade endå väntat.  Annars så ser skyddet exakt likadant ut i verkligheten som på bild! Inga överaskningar ;)
  • Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-30 21:29:14 följande:
    Noas mamma skrev 2008-06-29 23:00:20 följande: Jo de är ju bra men rätt stoora väl? vi ska ju sitta tre i baksätet på en saab 9-3 med två bilstolar så jag tror det blir ett litet babyskydd...
    Helt riktigt!
  • Noiis
    Irish skrev 2008-06-30 22:26:32 följande:
    Tack trojka. har inte hunnit kolla på skivan ännu,Jag testade att lägga in bild i bildtråden då jag upptäckte att jag visst hade plus men jag vet inte riktigt hur man gör någon osm är villig att förklara?Har precis kollat runt på en massa skötväskor då jag behöverbeställa en ny, hittade en snygg OiOi Floral Bouquet Pink, men vill inte vara så beroende av färg om jag byter topp tyg till ex rött.Någon som har tips på en snygg skötväska som passar till rött, rosa och turkos som är mina favorit färger.
    Förstår varför du fastnade för den, den är så snygg!!! Men jag håller med vill man byta topar utan att byta väska så e de ju bäst at ta en som har en neutral färg. Jag valde en svart med mörkgråa prickar från OiOi. Vet inte vad den heter, men jag är så nöjd! finns nog bild bland mina bilder om du vill kika.
  • Noiis
    SStina skrev 2008-06-30 22:13:34 följande:
    Mallan brallan.....skitsnygg dyna...riktigt snyggt sydd var den oxå...
    Håller med sstina :D riktigt snygg!
  • Noiis

Lite OT men tror att några av er kanske kan hjälpa mig; Vart hittar man moln tyget och marimekko tyger i stockholm? blir helt tokig, letar och letar men alla ser ut som frågetecken när jag frågar i tyg affärer. Hittar bara marimekko som vaxdukFundersam känns inte som det bästa att använda för att sy dyna med ;)

• Noiis

tack snälla ska genast springa in till marimekkos egna butik! korkade jag som inte ens tänkte så långt! Russinet i sundbyberg ska jag försöka ta mig till! är så kär i moln tygerna :D 
    *niger sött och bockar vackert till alla svar*

bakabakalitenkaka skrev 2008-07-01 21:03:29 följande:
    Marimekko har som sagt butik vid Norrmalmstorg, man kan även hitta en stor del av deras utbud på Åhléns city
    Jag älskar Åhlens i City, tycker att man kan hitta det mesta där. I går var jag dock väldigt stressad när jag var inne i stan och tog tag i en tjej som arbetade på tyg avdelningen. Frågade ursäkta men har ni möjligen tyger från marimekko? Hon blängde surt och sucka nää det har vi inte. Så då struntade jag i att kolla oxå! Antar att hon hade en dålig dag!
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-01 21:05:11 följande:
    Ni som har mugghållaren och sittdelen-vart har ni placerat hållaren? Jag ville ha den vänd inåt (alltså inte utanför ramen) men det funkar inte när jag vinklar sittdelen till liggläge
    Jag har min på den smala delen av handtaget högt upp. fästet sitter typ kant i kant med skumgummit på hand taget. Jag har min oxå innåt, slog i och fastna i allt när jag hade den utåt! jag har iallafall inga problem att fälla ner sittdelen till liggläge.
    mallan brallan skrev 2008-07-01 20:14:53 följande:
    Sstina å ami å Noas mamma; Man är ju upplärd kvinna. Hemkunskap och syslöjd är det enda jaghar betyg i! Fick ni gå på några andra lektioner...?! :-O
    =O *funderar och kliar mig i huvudet* Tror vi hade bild oxå Flört men jag är inte helt hundra :D 
  • Noiis
    Svar på #2663
    Jag var helt insnöad på en dash deluxe först, men efter att ha sett och klämt på den så... nä den gick helt bort! Så å röstar jag för en JuJuBe :D
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14