• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    Villefranche sur mer skrev 2008-06-27 18:15:51 följande:
    Yeah jag har min vagn hemma!!! HAr precis monterat den. Puh. MEN, tänka sig att det kommer ett men...hur f*n sätter man på varukorgen???Blir skogstokig! Säker super enkelt men jag fattar inget! Var fäster man den typ???
    Du skall sätta kardborrebanden mitt på på mittstaget under vagnen. Och sen sätter du de mindre kardborrebanden på stagen som leder ner till swivelhjulen. Lätt som en plätt
  • Kajsan
    SStina skrev 2008-06-27 17:14:05 följande:
    Himmel o pannakaka ......Kajsan...var har du fått tag i den rutiga sufletten....jag är avundsjukpå dej.
    Jag hittade tyg och skickade till Mamma på vift, hinner inte sy själv
  • Eleora

Hej! Har nyligen inköpt en Bee, den är underbar! Nu måste jag ju ha en liten skötväska, min gamla är så stor! Passar Skip Hop Expo på Bee?

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • madebyinferno
    Villefranche sur mer skrev 2008-06-27 18:15:51 följande:
    Yeah jag har min vagn hemma!!! HAr precis monterat den. Puh. MEN, tänka sig att det kommer ett men...hur f*n sätter man på varukorgen???Blir skogstokig! Säker super enkelt men jag fattar inget! Var fäster man den typ???
    kardborrarna upptill i stången som chassinumret står på och de andra i "benen" fram mot de små hjulen... buggaloggon ska vara bakåt iaf hoppas du fattar min luddiga beskrivning - har dottern brevid som tjatar på mig...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Villefranche sur mer

ja jag fick kläm på det tack!

• SStina
    Kajsan skrev 2008-06-27 18:24:37 följande:
    Jag hittade tyg och skickade till Mamma på vift, hinner inte sy själv
    Aha.....skitsnygg....tyget är det nyligen inköpt eller.....var fann du tyget någonstans.Fundersam
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-06-27 17:09:04 följande:
    Nån som vill lägga in min brun/denim med fitn väska óch Bugaboofilt i bildtråden? Och min nya fina rutiga suflett?
    Fixat!! Supersnygga ju *slurp*
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Idag kom mitt nya chassi nr 2, äntligen sitter handtaget som berget - med popnitar

TACK kära THJ för din hjälp!!

• FridaLee

Nu har vi nog bestämmt oss för att köpa en beg Bugga och en ny annan vagn ( jobbar i barnbutik =bra rabatt och vi säljer ej bugga) för sambon är osäker på hur den funkar på våra grusvägar. Jag är nöjd iaf vill ha en lätt vagn att ha med mig i bilen och när vi far iväg hela familen 3 barn 2 vuxna. Ju mer vagnar dest bättre enlig mig iaf ha ha ha!!!

• Stormis

SStina?
    Visst köpte du en beg Cam, endast sittvagn? Vad var det du betalade nu igen och vad fick du med? Är på jakt nämligen...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14