• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara
    Saaaraa skrev 2008-07-03 12:02:02 följande:
    Okej tack. Är Cameleon mycket bättre än Geckon annars? När jag tittar på beg. vagnar så verkar det vara en ganska stor prisskillnad tycker jag...
    Jag har både cam och gecko och det är en smaksak. Camen är lite större och har jsuterbart handtag (i höjdled). Men jag tycker geckon är lite skönare att köra och snyggare...
  • fröken ida

Nu finns Bee med rosa suflett ser jag på Blocket. Vad sugen jag blir! Har den funnits länge här?

• Fröken Småland
    Saaaraa skrev 2008-07-03 18:36:21 följande:
    Okej tack, men det lutar nu åt att det får bli en frog istället.. eller vore det helt att kasta pengarna i sjön? E frog en bra bugga? Någon här som har den?Cameleon-klädseln passar ju till frog väl? Har läst det någonstans tror jag..
    Jag har en Frog som jag gillar mycket. Cameleonklädseln passar bra på den, men om man vill att suffletten skall sitta helt perfekt så behöver man byta sufflettfästen (som alltså inte är något bling-bling *blinkar till Hepa* ). De kostar 90:- för båda så det är överkomligt. Om man vill ha en ny Frogklädsel så finns det att köpa hos www.kidzshop.se
  • Saaaraa

Åh va skönt att höra! Det skiljer ganska mycket i pris på camen och frogen faktiskt.. och för de pengarna tycker jag inte att de där finesserna som camen har är värt det.. OM jag får sålt på min emmaljunga så blir det en cam men ingen verkar vilja köpa den så då får det bli den billigare varianten :)

Är ju mest designen jag tycker e snygg också :-P

mamma2003 skrev 2008-07-03 18:42:56 följande:
    Jag har en Frog som jag gillar mycket. Cameleonklädseln passar bra på den, men om man vill att suffletten skall sitta helt perfekt så behöver man byta sufflettfästen (som alltså inte är något bling-bling *blinkar till Hepa* ). De kostar 90:- för båda så det är överkomligt. Om man vill ha en ny Frogklädsel så finns det att köpa hos www.kidzshop.se
  • Tullemi
    fröken ida skrev 2008-07-03 18:39:56 följande:
    Nu finns Bee med rosa suflett ser jag på Blocket. Vad sugen jag blir! Har den funnits länge här?
    Nä, den e ju helt ny för juni/juli. Måste kika....
  • emiliasmamma
    Liinda83 skrev 2008-07-03 14:12:32 följande:
    ni som köpt dyna från Ditten och datten hur pass tjock är den på ett ungefär???
    Den är typ 2 cm tjock. fick min idag=) svart molntyg hur finsydd som helst! Mycket mjuk och go
  • emiliasmamma

fröken ida skrev 2008-07-03 18:39:56 följande:

dom fick in den igår i hbg iaf. jag hämtade min rosa suflett idag=)
  • medea08
    mamma2003 skrev 2008-07-03 18:42:56 följande:
    Observera dock att Cameleons liggdelslock inte passar på Frog. Men det är ju en sådan grej som man typ aldrig använder, inte jag iallafall...
  • mallan brallan

Panso: Men Bee sufletten skydder inte så bra som man skullle kunna tro i liggläge!
    Visst, den sticker fram långt på sidorna, men inte upptill.

• mallan brallan

Saaaraa: Tänkte flika in en grej i Frog/Cam diskussionen...
    Man får ha i åtanke att Frogarna har några år på nacken.
    Sista Frogen tillverkades -06 om jag inte minns fel.
    Camarna e ofta nyare, kan ju vara därför priset skiljer..

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14