• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-07-03 22:38:30 följande:
    Det går fan inte att missa!Stort, otympligt, fult å allmänt irriterande.
    Alltid lika diplomatisk... *fniss*

Jag tycker att Bees regnskydd är vääääldigt mycket bättre än kuvösen till de andra modellerna. Det är ju ganska mjukt och tunt och går att göra ganska litet. Men lite mycket fästanordningar är det allt och det kommer aldrig att bli någon favorit.

Förresten, har du tränat något inför löprundan på lördag? Mohahaha...
  • Tullemi

Ah, hittat det. Och ja, det var en stoor förpackning hehe. Ibland lyckas man med konstiga saker.

• mallan brallan

mamma2003: Jag har sopat och snitslat banan, stretchat lårmuskeln
    och fixat skyltar där det står: "heja mamma2003!" på.

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-07-03 23:03:30 följande:
    mamma2003: Jag har sopat och snitslat banan, stretchat lårmuskelnoch fixat skyltar där det står: "heja mamma2003!" på.
  • Thats me
    Räcka ut tungan
    mallan brallan skrev 2008-07-03 19:57:31 följande:
    Var du tvungen att pajja mitt lilla smart-gläns där??
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Noiis

Efter 2 dagars totalt kaos fick min son sin vilja igenom... jag satte på sittdelen igen! Så synd bara att inte få använda dom nya delarna mer än två dagra... men men han trivs ju i sittdelen så de e ju egentligen bara elakt att försöka få han  att vara i liggdelen.
    Såg att diskutionen varit uppe och lägger in, jag tycket att min 3,5 månaders sitter kanon i sittdelen och han sover gott oxå!

Använder ni buggans egna myggnät? eller har ni köpt ett annat? jag tyckte att det var rätt dålig, täcker inte helt om kanterna (vid suffletten) och fastnar i karddborren... eller är det bara jag som e korkad och satt de fel???

• Bina

mallan brallan skrev 2008-07-03 22:38:30 följande:

Det går fan inte att missa!Stort, otympligt, fult å allmänt irriterande.
    *ASG* härligt skratt här på morgonen!
    Har man väl öppnat det en gång så är det hopplöst att få ihop det igen
  • Mstery
    Noas mamma skrev 2008-07-04 00:56:34 följande:
    Efter 2 dagars totalt kaos fick min son sin vilja igenom... jag satte på sittdelen igen! Så synd bara att inte få använda dom nya delarna mer än två dagra... men men han trivs ju i sittdelen så de e ju egentligen bara elakt att försöka få han  att vara i liggdelen. Såg att diskutionen varit uppe och lägger in, jag tycket att min 3,5 månaders sitter kanon i sittdelen och han sover gott oxå! Använder ni buggans egna myggnät? eller har ni köpt ett annat? jag tyckte att det var rätt dålig, täcker inte helt om kanterna (vid suffletten) och fastnar i karddborren... eller är det bara jag som e korkad och satt de fel???
    jag satte på myggnätet för första gången igår och jag fattade inte hur det skulle sitte heller.. det blev ju öppet på sidorna. Man kanske inte kan ha suffletten fullt ut när man har på det? jag provade aldrig det
    Jocelyn april -07, Nathaniel augusti -08, Bugaboo Cameleon juni -08
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14