• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Sweetsugar

vart kan man köpa trullsa regn/myggnät? Finns det på nätet, tycker orginalen till buggan är så fula ;)

• Preggie

Jag har en fråga till er som är veteraner inom Bugga-körning; vi ska på reggaefestivalen i Uppsala nu i augusti och jag känner mig lite orolig över om det kommer att gå att köra runt Buggan där, vad tror ni? Jag har inga vinterhjul att byta till. I värsta fall får vi kanske ta bebben i Babybjörn och ta med vagnen tom och bara använda när hon vill sova.

Sen undrar jag hur den egentligen är att köra med i snön? Eftersom den inte "sviktar" lika mycket som en vanlig vagn tycker jag att det är lite bökigt att trycka ner handtaget när man svänger.. men men det kanske är en vanesak. Vad har ni för erfarenheter?

• angiee
    Dis skrev 2008-07-04 09:50:52 följande:
    Har du inte fått det fixat än? Jag är på gång att köpa en cam igen,om ca 2 veckor när jag sålt lite av lite grejjor.fick iallafall brion såld förra veckan.Först var jag inne på denim offwhite (men offwhita topparna kan se så skrynkliga ut:( så nu lutar det åt en helbrun med brunt parasoll och blå molndyna . Det blir väl fint?
    Nej vi har vart så himla sjuka här hemma så jag har inte kommit till skott men ska till butiken på tisdag.
    DU & DINA VAGNARR!!!!
    Blir nog fint med nya cammen. Vart får du molndynan ifrån? Är ju inte lika uptodate som du är!
    ღ ♥ ღ Vendla ღ ♥ ღ www.underbaramirakel.blogspot.com
  • oOrosamarängerOo
    Mållgan skrev 2008-07-04 09:15:55 följande:
    Ojojoj vad jag har tjatat på er några gånger om skötväskor. Har i allafall äntligen bestämt mig (och beställt) en Ju Ju väska. Blev en BeTween. Den verkar smidig o endå rymlig, vad jag nu oroar mig lite för är att jag kanske borde tagit en BeAll i stället eftersom den är större. Nån som har en BeTween? Tycker ni den räcker? Hänger den bra på Buggan?
    Jag har between, tyckte beallen va  förstor, förbred fast tycker den är lite snyggare annars. Sedan ville jag inte ha magnetstägning och det är det inte på between.
    Får plats gott o väl med alla grejer i den.
  • haberg

halloj alla buggafans! är det någon som vet ifall det går att köpa till en extra ram till cameleon? så att man kan ha en liggdel monterad o en sitt o kunna byta emellan. Funkar det så med klädslarna o så? det är ju toppen om man har två barn tänkkte jag. Har aldrig använt vår liggdel så jag vet inte riktigt hur den funkar...

mvh/Hanna

• oOrosamarängerOo
    haberg skrev 2008-07-04 12:27:14 följande:
    halloj alla buggafans! är det någon som vet ifall det går att köpa till en extra ram till cameleon? så att man kan ha en liggdel monterad o en sitt o kunna byta emellan. Funkar det så med klädslarna o så? det är ju toppen om man har två barn tänkkte jag. Har aldrig använt vår liggdel så jag vet inte riktigt hur den funkar...mvh/Hanna
    Japp, det kan man.
  • haberg

Soo Juicy; toppen ju!du råkar inte veta vad det går loss på ca , betsäller man bara genom butiker som säljer eller via bugaboo direkt?

• oOrosamarängerOo
    haberg skrev 2008-07-04 12:38:36 följande:
    Soo Juicy; toppen ju!du råkar inte veta vad det går loss på ca , betsäller man bara genom butiker som säljer eller via bugaboo direkt?
    1100:- se här ex: http://kidzshop.jetshop.se/
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14