• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • haberg

tusen tack! du råkar inte veta om man kan maskintvätta basklädseln till sittdelen? hittar ingen info om det i bruksanvisningen...

• oOrosamarängerOo
    haberg skrev 2008-07-04 12:43:25 följande:
    tusen tack! du råkar inte veta om man kan maskintvätta basklädseln till sittdelen? hittar ingen info om det i bruksanvisningen...
    Jo, det kan man. Tar bort plattan måste man göra, tror det är 30 tvätt. Kanske nån annan kan lämna närmare tvättrådsbeskrivning?? Ska tvätta min sittdelsklädsel oxå när jag byter från liggdel snart.
  • haberg

jag chansar , vad kan hända i 30grader liksom... Har ju tvättat felccen flera gånger, det går ju väldigt bra! tack för alla svar !

• loveliva

Snälla någon parasollkunnig!!!!!!!!!!
    Fick hem mitt parasoll idag, men är nog för trög för att fatta hur det ska sitta.

Jag får ju dit å så, men är det inte meningen man ska kunna ta bort själva parasollet och fästet kan sitta kvar?
    Kan ju tillägga att jag har det nya med två fästen.

Å så vill jag ju ha det på ramen och inte på chasit, men ska man ha det på ramen står det i bruksanvisningen att det bara kan sitta där man fäster sufletten Fundersam

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!

• Fröken Småland
    MejaKiZnic skrev 2008-07-04 11:57:39 följande:
    Kommer det ut -09 på bugaboo el är de cameleon med nya tyger bara?
    Bugaboo har överhuvudtaget inga årsmodeller så det kommer inga -09-or. Inga nya tyger nu heller men det kom i några nya i början av året.

Jag är rädd för att du kanske har sett någon annons på Blocket med en kopia kanske?
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2008-07-04 09:26:44 följande:
    Nej, det suger. Jag har ett urläckert *ironi* nät från Trullsa istället. Det kan man slå in hela vagnen i - typ
    Åh vad skönt att de e den som suger och inte jag Flört Ska spana in den, kollade även på en från axel och ida.... Nån som vet om den sitter bra???

Nån här som bor där knotten härjar? dom kommer ju tyvärr igenom ett vanligt insektsnät! eller kan man använda UV syddet som ett insektskydd?? Fundersamdet har väl små maskor????
  • Tullemi
    SooJuicy skrev 2008-07-04 12:22:10 följande:
    Jag har between, tyckte beallen va  förstor, förbred fast tycker den är lite snyggare annars. Sedan ville jag inte ha magnetstägning och det är det inte på between.Får plats gott o väl med alla grejer i den.
    Jag valde en BeAll  och den svajar betänkligt på Bee´n. Ändå kan jag inte ta ut nåt för att göra den mindre tung. Får bli en mindre JuJuBe när Milea är lite större...kanske....eller är det större barn=mer packning...HM?
  • Noiis

Fast det var en väldigt stor skillnad i pris mellan den heta tullsa och axel och ida nätet! visst axel och ida är ju söt med sina bilar eller blommor... men kanske inte 300-kr-dyrare-snygg Cool

• ami

Mugghållare till Bee. Är det samma som till Cam???
    Isf vilket fäste, har provat både mindre o större men får inte dit det. Suck. Det viktigaste av allt

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14