• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-08-01 18:19:20 följande:

Idag såg jag en kollega;)Körde med en helsvart Gecko(Fast min kommer snart vara röd eller röd /svart!)Man nickar och lite mot varandra, särskilt när de rullar förbi en vagn, modell STOR
    De va inte jag iallafall
  • Lille Mammsen
    Natural skrev 2008-08-01 18:32:49 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-01 18:26:11 följande:
    Det finns inga fickor på kortsidan av liggdelen utan bara på långgsidorna.Di har visst blockat mig för jag kan inte komma in på din sida och inte heller skicka inbox till dig.
    jag har en gecko o jag har långa/smala fickor på varje kortsida...där av långa plast pinnar sitter!! Är det det ni disk? sorry om jag e helt ute o cyklar i disk.
  • Mamma och Fru
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 19:56:11 följande:
    jag har en gecko o jag har långa/smala fickor på varje kortsida...där av långa plast pinnar sitter!! Är det det ni disk? sorry om jag e helt ute o cyklar i disk.
    Jag antar att de e dem dom talar om

Jag har också fickor eller "fack" på min liggdel, en på vardera kortsida med avlånga pinnar i som noas mamma talar om och på långsidorna finns fack att ha selen i! Konstigt att du Natural inte verkar ha dessa som man ska ha plast bitarna i som Noas mamma talar om eller är det bara ett missförstånd?
  • Mamma och Fru
    Kajsan skrev 2008-08-01 18:53:47 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-01 18:43:19 följande:
    Kan vart jag
    :-O Vart har du hittat en sån suflett?? Låter tok snyggt!
  • Mamma och Fru

Ursäkta om jag missade om jag fått svar från någon, men frågar igen.
    "krokarna" på ramen strax vid där sufletten börjar, är dom till när man har liggdel? vad i så fall? Har inte haft nån användning av min liggdel så jag har lite dålig koll eller fyller dom någon funktion när man har sittdelen?

• NovJenny
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 20:57:24 följande:
    Ursäkta om jag missade om jag fått svar från någon, men frågar igen."krokarna" på ramen strax vid där sufletten börjar, är dom till när man har liggdel? vad i så fall? Har inte haft nån användning av min liggdel så jag har lite dålig koll eller fyller dom någon funktion när man har sittdelen?
    Jag brukar f'sta myggnätet på några ögglor där, men vet inte om de är till för det..
  • Senap
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 20:57:24 följande:
    Ursäkta om jag missade om jag fått svar från någon, men frågar igen."krokarna" på ramen strax vid där sufletten börjar, är dom till när man har liggdel? vad i så fall? Har inte haft nån användning av min liggdel så jag har lite dålig koll eller fyller dom någon funktion när man har sittdelen?
    Ja, Man fäster ligglocket i dem
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Senap
    Natural skrev 2008-08-01 19:05:03 följande:
    Men nån annan måste ju också reagera på det, men har alla nya chassin då som inte är äldre än från aug 07? Jag tänkte att det kanske skulle bli lite "prat" om det, få respons på det. Jag har frågat thj, men inte fått svar.
    Jag tror inte jag uppfattat frågan.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • NovJenny
    Shoegirl skrev 2008-08-01 20:59:02 följande:
    Ja, Man fäster ligglocket i dem
    Jaha, är det de.
    Jag trodde hon menade de under ramen, eller det kanske är samma? Yr.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14