• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Ansso
    BertaFilippa Krattkquist skrev 2008-08-20 17:26:04 följande:
    ååh va roligt! jag skriver in mig på listan jag med.. men kom att tänka på en sak.. alla ska väl inte ta samma spårvagn dit samtidigt va? kan bli lite trångt då.. AmlinMina 3 M (Caroline+ Melvin)Ansso + lilla LinnèaSoffis79Ellen Karamellen + EllenCissi j e + Elsaorkidé85 + August
    ja d skulle bli ganska trångt hahah
    Jag kommer m. bil... vet inte vart det ligger heller såhär på rak arm, men kollar på eniro sen när det närmar sig o slår in det navigatorn hihihi vet ni om de har bra p-plats utanför, närheten eller kommer jag få leta långt ifrån ?
    Blessed with 3 miracles -1999-2002-2008
  • Ellen Karamellen

Det ligger ju mer eller mindre i ett villaområde så det är gatan som gäller... Får slåss om p-platserna med de boende! Jag tror säkert det finns plats, men man kan kanske behöva gå ett kvarter eller två

• Amlin

Ni som vet vart det är, heter hållplatsen vägträffen?

Jag kommer nog ta spårvagn om jag inte får för mig att ta förmiddagspromenaden dit. Har tyvärr rätt taskigt lokalsinne så jag vet inte om jag vågar.

• Soffis79
    Amlin skrev 2008-08-20 18:56:32 följande:
    Ni som vet vart det är, heter hållplatsen vägträffen?Jag kommer nog ta spårvagn om jag inte får för mig att ta förmiddagspromenaden dit. Har tyvärr rätt taskigt lokalsinne så jag vet inte om jag vågar.
    Jag tror att hållplatsen heter Vägträffen. Var bor du annars, om du vill ha promenadsällskap?
  • Amlin

Jag bor i vilbergen, så jag vet inte om det bästa är att ta bussen in till stan och gå sista biten eller om jag ska gå till kneipen direkt.

• Amlin

Upps, där gick inlägget iväg fort...

Är du sugen på att promenera Soffis79? Det skulle ju vara trevligt!
    Vart bor du isf? Finns det fler som är på promenad humör?

• Soffis79

Amlin:

Ja jag promenerar men jag bor ju så nära, jag bor vid Campus ungefär. Vi skulle kunna mötas nånstans.

• Amlin

Låter ju kanon!

Vi kan väl avvakta lite och se hur vädret verkar bli. Men en promenad dit låter jätteskönt!

• Verbalize

jag bor precis vid vattentornet så jag genar genom ebersteinska (stavning) o är nog framme på 5 min

hehe o ang listan så heter JAG Caroline så ni fattar att jag inte har med mig en liten Caroline

Amlin
    Mina 3 M (Jag=Caroline+ Melvin)
    Ansso + lilla Linnèa
    Soffis79
    Ellen Karamellen + Ellen
    Cissi j e + Elsa
    orkidé85 + August

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
Svar på tråden Mammor i Norrköping??