• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Ellen Karamellen

Vad roligt! Då känns magen lite tung och stor vid det här laget, antar jag?? Hoppas det går bra för dig.

• jamarl

hej hej jag ar ifran norrkoping, men bor numera i england. men ar "hemma" ganska mycke o halsar pa. min pojke ar dock 10 manader nu, sa jag ar inte sa nybliven mamma da =)

• Ellen Karamellen

Det där med nybliven är så klart inte så noga! England låter spännande. Blev det midsommar där eller i Sverige för er del?

• jamarl

hehe va bra ) mm, va hemma över helgen, men åker tillbaka ikväll redan, är så skönt att komma hem ibland och inse vad man saknar =) även fast vi inte sån tur med vädret, va ju lite hursomhelst. vart i norrk. bor du?

• ericas mamma
    Ellen Karamellen skrev 2008-06-22 20:54:25 följande:
    Vad roligt! Då känns magen lite tung och stor vid det här laget, antar jag?? Hoppas det går bra för dig.

aa lite tungt börjar det bli o nervöst hoppas den lille vill titta ut snart bara

vart i stan bor du då? jag bor i vilbergen

Erica 060202 BF 080628 www.ericasmamma.blogg.se
  • Baammbbii

hej hej

bor oxå i norrk o har en Melvin som är född den 10/4

har oxå
    Marcus snart 10 år o
    Maximillian 7 år på halvtid

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Ellen Karamellen

Jag bor ganska centralt i stan, precis vid centalstationen. Skönt ibland och knöligt vid andra tillfällen.

ericas mamma: förstår att du börjar bli sugen på att den lille ska titta ut snart - jag var överlycklig när Ellen bestämde sig för att komma 8 dgr för tidigt. Skönt!

jamarl: var i england bor du?

Baammbbii:grattis till Melvin!

Idag ska vi på hörseltest, jag och Ellen. Det står på kallelsen att hon helst ska sova då - grattis! Det klarar i alla fall inte jag att styra över helt ännu...

• cissi j e

hej, hej

jog bor också i norrköping. jag har en liten Elsa på 6 veckor. Det går otroligt fort, konsraterade i morse att hon vuxit ur de första kläderna. lite sorgligt eftrsom de ser helt nya ut...

• jamarl

vi bor i hertford i hertfordshire (ingen som kanner till det, men ungefar lika stort som sorping). bodde i vilbergen innan jag flytta over 2005. bor ni i lagenhet? har en kompis som bor pa tredje vaningen (utan hiss) i stan och ska ha i juli. forstar verkligen inte hur de ska klara det. blir ju mycke motion visserligen. =)

hur gick horsel-testet? jag minns att harry hade sitt nar vi va pa sjukan efter forlossningen, kanske vantar langre over i sve?

Svar på tråden Mammor i Norrköping??