• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Ellen Karamellen

HelenaL: Ja, det hoppas jag! Se inlägg 121 - de flesta verkar föredra i slutet på augusti, så jag har åtagit mig att återkomma med förlag på tidpunkt mm. Ok?

På freddag åker vi bort till svärföräldrarna några dagar - första gången Ellen ska sova borta. Hoppas det går bra!

• Uller

Har varit med Tuva till dr ang hennes svullna ögonlock. han kunde inget säga så vi fick remiss till ögon. Bara till att vänta.

Vad kul det låter med Kreta. Vi åker till Mallis v 34 och det ska bli så härligt. barnen ser verkligen fram emot det.

Tycker det låter kul med att träffas jag hänger gärna med. vi komer dock inte hem förrens den 26/8 så efter det om det går att ordna.

• Dysch

Hej

Hoppar in i den här tråden om det är ok.
    Ja har nyligen flyttat till Norrköping har en son på 3mån

• Violfudge

hittade denna tråden just, vad roligt med flera -norrköpingstrådar

Har en liten tös på 9 månader som heter Alice, vi bor vid Folkparken och njuter av sommaren just nu!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom - Alice
  • Baammbbii

ahahahahahahah tnävlegeps uj rilb revirks nam tlla

ttanf
    T ttåf vilejlimaf rah un

++?

nedårt llit anmokläV

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Baammbbii

hmmm min dator fick visst fnatt o inte familjeliv

iaf... välkomna till tråden

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • HelenaL

uch har så många tråkiga dagar tänk om man kände fler *snyft*

• Ellen Karamellen

Välkomna Dysch och Violfudge! Det är bara att haka på!

Ok Uller; då ska vi helst ta ett datum efter den 26 aug!

HelenaL: visst är det tråkigt att känna få människor som är hemma på dagarna?! Vi hoppas att det dyker upp en massa trevliga människor på träffen i aug

• Sing Star

Kikar in från en annan Norrköpingstråd! Jag föreslår att ni har  några mindre träffar innan augusti. Vi brukar göra så att vi startar en lista med två förslag på datum och tid och plats. Lunch, fika, glass, parklek eller promenad brukar stå på schemat. Så väljer man det datum då flest kan ses. Bara ett tips!

I den här tråden ska vi till exempel till Abborreberg och äta glass imorgon kl. 14. Alla är välkomna att läsa/hänga med och inspireras.

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34239565.html

ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • cissi j e

Det var länge sedan jag var inne här, har varit ute med båten i en vecka och är bara hemma för att tvätta och handla sedan drar vi ner till västervik med båten. Jag hoppas vädret håller i sig så vi får en fin seglats. En träff i slutet av augusti låter kanon, då har man hunnit landa lite i vardagen igen....

Svar på tråden Mammor i Norrköping??