• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Verbalize
    BertaFilippa Krattkquist skrev 2008-08-17 19:23:55 följande:
    hej! jag är mamma till en kille på 2 månader.. får jag joina? jag är inte norrköpingsbo från början så har begränsat med vänner här.. skulle vara jättekul att träffa fler mammor!
    Självklart är du välkommen *L*
    Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Ansso
    BertaFilippa Krattkquist skrev 2008-08-17 19:23:55 följande:
    hej! jag är mamma till en kille på 2 månader.. får jag joina? jag är inte norrköpingsbo från början så har begränsat med vänner här.. skulle vara jättekul att träffa fler mammor!
    välkommen Ska kika in lite på din sida nu i brist på annat
    3 underverk har jag lyckats få !
  • cissi j e

Jag kan båda dagarna. Ska bli kul! finns det några förslag på var man kan ses, det kan ju bli ett ganska stort gäng med små barn och barnvagnar...

• Soffis79

Båda dagarna passar mig bra. Synd att inte vädret är bättre, isf hade man ju kunnat gå till Färgaregården. Villa Nestor är ju ganska stort inne.. Annars vet jag att de i gamla Norrköpingstråden brukade gå till Strykjärnet...
    Jag tycker ju om när det är lite mysigt

• Verbalize

det finns ett fik mitt emot friskis o svettis- spiralenparkeringen- sibylla som jag inte kommer på vad det heter nu men det ska visst vara barnvänligt

• Verbalize

Fast är man ute efter lite lunch så är inte det fiket bra.... kom jag på

• Verbalize

Ons 27 augusti kl 11
    Tors 28 augusti kl 11

klart du få va mä....

Svar på tråden Mammor i Norrköping??