• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Amlin

Hejsan
    Jag ska försöka kika in här under morgondagen för att se om det blir några fler som går och vart vi isf träffas. Nu har vår lilla groda somnat så jag ska ta och försöka få lite sömn själv.

• Ellen Karamellen

Ansso: vad synd - stackars liten! Hoppas det har gått över nu och att ni kan haka på idag i alla fall

Vi ses vid 11!

• cissi j e

Jag måste också tyvärr dra mig ur, Suck. Nu är hösten verkligen här. Storasyster har bara gått en och en halv vecka i skolan och idag vaknade hon med feber.....Det är så typiskt att hon blev sjuk just i dag, jag hade verkligen sett fram imot den här träffen. Hoppas att ni får det trevligt och att det blir fler träffar som jag kan vara med på.

• Soffis79

Vad tråkigt att ni inte kan komma Ansso och cissi j e, men det blir fler gånger! Med hösten kommer ju tyvärr sjukdomarna

Amlin: Jag minns inte var du bodde, så det är svårt att svara på hur lång tid det tar att gå Jag går ju egentligen ner vid Strömmen och kommer därifrån, men om du vill kan vi ju mötas vid Idrottsparken typ kvart i elva?

• Ansso
    cissi j e skrev 2008-08-27 09:14:52 följande:
    Jag måste också tyvärr dra mig ur, Suck. Nu är hösten verkligen här. Storasyster har bara gått en och en halv vecka i skolan och idag vaknade hon med feber.....Det är så typiskt att hon blev sjuk just i dag, jag hade verkligen sett fram imot den här träffen. Hoppas att ni får det trevligt och att det blir fler träffar som jag kan vara med på.
    ja visst känns det tråkigt att sjukanmäla sitt barn efter så kort tid med !Retligt liksom.. I dag vaknade jag med feber o tokförkyld, trodde jag skulle slippa är så sällan sjuk typiskt ... Men ha det så skoj på fikat idag tjejjer !! 
  • Soffis79

Krya på dig Ansso, vi ses nästa gång!

• Amlin

Dagis/skola känns ju nästan som en garanti för några dagars förkylning i starten. Trist, men jag säger som soffis, vi får ses igen.

Soffis: Det låter som en plan! Jag ska pinna på för glatta livet så jag är där kvart i! Jag hänger kvar i närheten av rondellen vid idrottsparken så vet du vem jag är.

• Soffis79

Amlin: jadå, ingen brådska, jag väntar Jag har en stor svart Emmaljungavagn och förmodligen grå jeans, vita gympadojor och en ljusblå jacka. Ses sen!

• Ansso
    Soffis79 skrev 2008-08-27 09:43:48 följande:
    Krya på dig Ansso, vi ses nästa gång!
    tack ! Ja nästa gång tänker jag inte missa för världen , om jag så ska komma halv-död
  • Dysch

Jag hoppas att hinna upp o möta upp er oxå vid parken.
    Har en grön o svart Briovagn, svarta byxor o blå tröja.

Svar på tråden Mammor i Norrköping??