• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • johannaringer

Nej men, en Norrköpingstråd till Jag heter Johanna och är mamma till Linnea som är 6 ½ månad. *Hej till Dysch och Amlin*

• Amlin

johannaringer: Hejsan, har du hittat hit! Kul. Ja det verkar finnas hur många Norrköpingstrådar som hellst. Jätteroligt!

• erikaw

Hej på er alla!!!

Nu är vi hemma igen efter en trevlig helg på Öland med god mat och mys!

Ansso: Vad skönt att läsa att det blivit bättre under hakan för din älskling. Sår låter ont!

PitraPi: Hur går badet???

Hur dags var det på tisdag!? Om Emmsan mår bra och allt så kommer vi oxå. Längesen vi kunde vara med nu!
    Ho har fortfarande lite otäck hosta men det blir bättre och bättre. Hon har vait på ett UNDERBART strålande fantastiskt humör hela helgen och charmat alla! Mitt lilla hjärta! Stolt man blir

Kram så länge!

• Dysch

Hej Johannaringer välkommen hit.

Vi ska till Bvc på tis kl 13.00 så vi hinner nog inte med på fikan då om ni inte ska ses på stan för då kke vi kan komma förbi en stund innan.

• Ansso
    PitraPi skrev 2008-09-21 10:44:34 följande:
    Åh vad skönt att höra att såret börjar bli bättre!!Jag letade ju som en galning på nätet efter skinn igår så här är ett skötselråd jag hittade på gotlandslamm.se Tvättbara lamm- och fårskinn är lätta att sköta. Vädra och skaka skinnen så renar ullen sig själv. Får du fläckar på dina skinn går det bra att tvätta skinnen i maskin. Viktigt att följa skötselråden! Skötselråd: Maskintvätt på ullprogram 30 grader. Använd milt schampo med pH 3,5-5,5. Torka hängande eller liggande på galler. Sträck lätt. Skölj av mindre fläckar för hand. Vädra och skaka skinnen.
    tack för infot
  • Ansso
    johannaringer skrev 2008-09-21 14:50:33 följande:
    Nej men, en Norrköpingstråd till Jag heter Johanna och är mamma till Linnea som är 6 ½ månad. *Hej till Dysch och Amlin*
    nämen en till Linnéa Min Linnéa är 4,5 mån
  • PitraPi

Ja, vad säger ni om tisdag? Ska vi ses på pappa grappa igen eller finns det fler förslag? Det är nog säkrast att säga 11.45 så vi kommer straxt före lunchrusningen, men som vanligt är det ju bara att ansluta sig när det passar dom små!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Emil 2008-05-20 ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Verbalize

Välkomna all nya!!!

Usch jag är bakis o ska inte dricka alkohol på ett bra tag nu *bläää*

ja pappa grappa funkar väl??? o där verkar det inte vara hur mkt folk som helst heller... 11.45 är nog en bra tid o ses.... jag uppdaterar listan

Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Verbalize
    Tisdag 23 sept kl 11.45 (pappa grappa el förslag)

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen
    Ansso & Linnéa
  • erikaw

Tisdag 23 sept kl 11.45 (pappa grappa el förslag)

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen
    Ansso & Linnéa
    Erikaw & Emma

• Ansso

ooh hoppas att jag kan komma denna gång ! Någon som blivit dålig av borttagning av visdomständer ? Har ju hört så himla mkt skräckhistorier i dag !Skrikandes

• Dysch

Ja har alla mina kvar men ja har en riktig skräck historia då min pojkvän drog ut sin sista men den kan vi ta senare

• Ansso
    Dysch skrev 2008-09-21 21:35:05 följande:
    Ja har alla mina kvar men ja har en riktig skräck historia då min pojkvän drog ut sin sista men den kan vi ta senare
    jatack, berätta gärna i morrn
  • Verbalize
    Ansso skrev 2008-09-21 20:53:04 följande:
    ooh hoppas att jag kan komma denna gång ! Någon som blivit dålig av borttagning av visdomständer ? Har ju hört så himla mkt skräckhistorier i dag !
    jag har tagit bort 2 o det har gått finfint! ont o öm är man ju men med lite panodil så funkar det... lycka till!
  • Verbalize

ojojoj såg att tråden har sin sista dag i da.....

Svar på tråden Mammor i Norrköping??