• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Verbalize

detaljer är inte bestämda än... det är under diskussion *L*

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Sanna Andersson

Kikar in efter tips av Orkidé85.
    Har en son som heter Felix och är född 25 juni -08.
    Kram Sanna

• Verbalize
    Sanna Andersson skrev 2008-08-19 13:44:05 följande:
    Kikar in efter tips av Orkidé85.Har en son som heter Felix och är född 25 juni -08.Kram Sanna
    Välkommen ska du vara kul med lite nya i tråden
  • Amlin

Det verkar som att de flesta som vill kan båda dagarna. Av helt egoistiska skäl (mitt busskort går ut den 27:e) så föreslår jag därför onsdagen den 27:e kl. 11.00. Låter det som en bra idé, jag kan sjävklart den 28:e med men vi måste ju börja någonstans.

Jag tror att det kan vara bra med en lista som vi skriver upp oss på eftersom vi förr eller senare kommer att komma till en träff då inte alla kan följa med. Framför allt om vi blir många och när höstens aktiviteter sätter igång för oss alla. Träffas vi rätt så ofta så gör ju inte det så mycket, då kan man alltid hänga med någon gång...

• Ellen Karamellen

Amlin: Låter mycket bra! 27 aug kl 11 är taget

Det har kommit lite förslag på var vi ska ses. Det enda jag vet som är inomhus och förhållandevis barnvagnsvänligt (= ganslastort) är Peters konditori på Trädgårdsgatan, men ni andra kanske har större koll på bra ställen i stan??

Hur skapar vi en lista på ett smidigt sätt??

• Amlin

Vetekornet profilerar sig som barnvagnsvänliga, men som någon sagt tidigare så har de nog dåligt med lunch om någon vill äta. Jag tror att cafét på Arbetetsmuseum borde gå det med men jag vet itne hur de har med mat. Peters är ju också trevligt!

Det enklaste för en lista är nog att vi helt enkelt skriver upp oss så får var och en som vill vara med kopiera in listan i sitt inlägg och lägga till sitt eget namn. Jag kan börja.

Fika/lunch 27 augusti (plats ej bestämt)

Amlin

• Verbalize

Fika/lunch 27 augusti kl 11 (plats ej bestämt)

Amlin
    Mina 3 M

villa nestor har jag hört nån nämna... var ligger det o hur ser det ut??? nån som vet???

Svar på tråden Mammor i Norrköping??