• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Amlin

Jag kommer iaf imorgon. Om vi blir väldigt få kan vi ju fundera på om vi vill ta en promenad eller gå en tur på stan om vi känner för det efter fikat. Det är ju lite lättare med något färre vagnar...

Stämmer listan så här, jag har tagit bort PitraPi och lagt Mina 3 M inom parentes. Jag kollade bara på sista sidan med inlägg så om jag missat någon så ber jag om ursäkt.

Torsdag 18 sept kl 11 på Pappa Grappa

Orkidé85 + August
    (Mina 3 M & Melvin)
    Amlin
    Ellen Karamellen

Föreslår ett datum till direkt:

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen

• Ansso

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen
    Ansso & Linnéa

(törs jag skriva upp mig må tro ? kanske betyder otur för mig att göra det Äh, provar iaf

• erikaw

Mina 3 M skrev 2008-09-17 07:19:41 följande:

hehe som det ser ut blir vi 5 st som kommer.... vilket betyder att dom andra tjejerna i gänget oxå lär ha med sig alla barn.... det positiva med barn är att dom äter som myror!o vi som inte hade våra kära vänner med på dopet... usch nu fick jag dåligt samvete!
    haha. noterat Välkomena!

som myror???
  • PitraPi

Jag skutsar familjen till tåget kl 12.30 och kan sluta upp vid ca 13-tiden. Jag kollar om ni är kvar när jag är på g.

Orkidé85 + August
    (Mina 3 M & Melvin)
    Amlin
    Ellen Karamellen
    PitraPi - kommer ca 13.00

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen
    Ansso & Linnéa

• Verbalize

Orkidé85 + August
    Amlin
    Ellen Karamellen
    PitraPi - kommer ca 13.00

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin
    Ellen Karamellen
    Ansso & Linnéa
    Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Verbalize

Anledning till att jag hoppar är att jag inte vet hur Melvin mår i morron o sen får jag visst storbesök av min jättehöggravida kompis *glad*

• BertaFilippa Krattkquist

Mina 3 M skrev 2008-09-17 21:32:27 följande:

Anledning till att jag hoppar är att jag inte vet hur Melvin mår i morron o sen får jag visst storbesök av min jättehöggravida kompis *glad*
    va roligt!! kom att tänka på en sak härom dagen. när jag var höggravid var jag såååå trött på alla som glodde när man gick på stan eller i affären och kunde inte fatta att de va så intressant med en gravid kvinna.. men jag är ju precis likadan! haha det är nåt speciellt med gravida kvinnor..
  • BertaFilippa Krattkquist

Mina 3 M skrev 2008-09-17 21:32:27 följande:

va roligt!! kom att tänka på en sak härom dagen. när jag var höggravid var jag såååå trött på alla som glodde när man gick på stan eller i affären och kunde inte fatta att de va så intressant med en gravid kvinna.. men jag är ju precis likadan! haha det är nåt speciellt med gravida kvinnor..
  • Verbalize
    BertaFilippa Krattkquist skrev 2008-09-17 21:43:56 följande:
    jaa jag glor oxå... så fint på andra tycker jag
Svar på tråden Mammor i Norrköping??