• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-08-25 14:08:06 följande:
    Någon Ullaredsfanatiker här, som vet om det finns NÅT bussföretag som kör på lördagar dit?Har kontaktat flera stycken, men alla kör på vardagar.
    Kanske. Min sambo jobbar ju med bussbolag. Söderbärke trafik kanske?

Annars så är det en poäng att åka dit på vardagar, även om jag förstår att det är svårt att få ledigt och sånt. Men det är hysteriskt där på lördagar.

Själv ska jag dit vecka 42 eller v 43. Jag ska nämligen hem en hel vecka och då har vi bara 8 mil dit. Då ska jag dit och köpa galonisar och vinteroveraller. Och kuddar och sånt :) Längtar...
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-08-25 14:30:01 följande:
    A ska xå dit med sitt dagis imån... lät ju ritkgit skojigt! =)
    Ja, och Max kan inte sluta berätta om att dom ska åka BUSS dit. Det är höjdaren på hela dagen tror jag :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-08-25 15:07:17 följande:
    Ja, och Max kan inte sluta berätta om att dom ska åka BUSS dit. Det är höjdaren på hela dagen tror jag :)
    A ska med sin avdelning/grupp GÅ dit.. och han var väl först inte så vidare imponerad av att gå till "en gammal gård" som han själv berättade de hel.. heheh.. Men, när jag och en fröken försökte förklara de hela lite bättre. så kanske de skulle bli lite kul allafall ;)
  • Nirnaeth

Hm..tack! Får kolla upp dom då

Jag skulle mycket hellre åka på en vardag, men Thomas kan inte ta ledigt en hel dag för att jag ska åka på shoppingresa och några lediga barnvakter har vi inte (vardag eller ej).

Sen får vi väl se om det blir nåt överhuvudtaget. Jag vägrar ta med Adele dit, och hon vägrar ju flaskan..så det lutar mest åt att jag får stanna hemma.

Starlet1 skrev 2008-08-25 15:04:35 följande:
    Kanske. Min sambo jobbar ju med bussbolag. Söderbärke trafik kanske?Annars så är det en poäng att åka dit på vardagar, även om jag förstår att det är svårt att få ledigt och sånt. Men det är hysteriskt där på lördagar.Själv ska jag dit vecka 42 eller v 43. Jag ska nämligen hem en hel vecka och då har vi bara 8 mil dit. Då ska jag dit och köpa galonisar och vinteroveraller. Och kuddar och sånt :) Längtar...
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nedina

Vet inte om jag ska bli arg eller storgråta! I lördags gick vår förstabil sönder, bensinpumpen pajjade och bara pumpen kostar ca 2000 kr. Fredrik och en kompis ska fixa det, men väntar på att få tag på en bensinpump. Är hemma med barnen som har ögoninflammation idag och nyss ringde Fredrik på väg från jobbet, då har någon försökt stjäla andrabilen. Så han får inte ens in nyckeln i tändningslåset. Skrikandes Så nu sitter vi här i Bäsna, i behov av två bilar och ingen som går att köra. Gråter Försöker till råga på allt spara alla överflödiga pengar till bröllopet, så händer sånt här!

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Martha
    Nedina skrev 2008-08-25 16:33:11 följande:
    Vet inte om jag ska bli arg eller storgråta! I lördags gick vår förstabil sönder, bensinpumpen pajjade och bara pumpen kostar ca 2000 kr. Fredrik och en kompis ska fixa det, men väntar på att få tag på en bensinpump. Är hemma med barnen som har ögoninflammation idag och nyss ringde Fredrik på väg från jobbet, då har någon försökt stjäla andrabilen. Så han får inte ens in nyckeln i tändningslåset. Så nu sitter vi här i Bäsna, i behov av två bilar och ingen som går att köra. Försöker till råga på allt spara alla överflödiga pengar till bröllopet, så händer sånt här!
    Ååååå guud vilken otur... :(   Hoppas det går å lösa lätt i varje fall
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Hemma efter en dag på jobbet... gud va fort det gick.. helt plötsligt skulle jag gå hem.. Nu i kväll ska jag ut med en jobbar kompis som ska flytta till Malmö å plugga..  Trevligt men sorgligt.

• Martha

Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!

• Nedina
    Martha skrev 2008-08-25 16:52:52 följande:
    Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
    Ja, vi får väl se hur det blir med allt. Är bara skitarg och sur just nu!

Kommer gärna, om jag kan, beror på hur det löser sig med allt.
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-25 16:52:52 följande:
    kommer gärna, om det löser sig med div saker.
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna