• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Michaela83

hejhej..
    Här går dagis inget bra.. E hade skrikit idag när vi lämnade henne :(

Kan inte ni i tråden hålla era öron öppna, ifall ni vet nån som ska sälja lgh/radhus i Gylle/ Örjansgårdarna eller därikring! Skulle va riktigt snällt!

Wilma -05 & Elwira -07
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-26 13:44:54 följande:
    hejhej..Här går dagis inget bra.. E hade skrikit idag när vi lämnade henne :( Kan inte ni i tråden hålla era öron öppna, ifall ni vet nån som ska sälja lgh/radhus i Gylle/ Örjansgårdarna eller därikring! Skulle va riktigt snällt!
    hade hon skrikit länge? vad jobbigt att gå ifrån ledset barn,det var ju min fasa men det har *peppar peppar* gått bra än så länge!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Guuud va jag blev sur när vi var på kupolen i dag... Köpte mej en stå bräda på BH tidigare.. å när vi kom till kupolen tänkte jag sätta dit den.  Fick det inte riktigt å bli bra (Ni som har visst ska remmen sitta tätt åt på själva vagnen?? bara röra lite) Så vi gick till BP för att få hjälp... Då var karln där.. han skruvade lite med en krona... inte för att det hjälpte.. istället vred han helt fast skruven, gick varken å skruva framåt eller bakåt...  Jens har försökt nu på kvällen oxå men den sitter som berg. När han märkte det så gav han uppp å gick iväg... jag fick försöka bäst sjutton jag ville..  Snacka om ohjälpsam... Men men hade väl eg inte kunnat vänta mej mer där heller... MEn ändå.. *stor suck*

har ringt BH å ska åka dit med vagnen i morron så ska dom hjälpa mej... tur att nån är service minded i varje fall.

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-26 18:37:59 följande:
    Guuud va jag blev sur när vi var på kupolen i dag... Köpte mej en stå bräda på BH tidigare.. å när vi kom till kupolen tänkte jag sätta dit den.  Fick det inte riktigt å bli bra (Ni som har visst ska remmen sitta tätt åt på själva vagnen?? bara röra lite) Så vi gick till BP för att få hjälp... Då var karln där.. han skruvade lite med en krona... inte för att det hjälpte.. istället vred han helt fast skruven, gick varken å skruva framåt eller bakåt...  Jens har försökt nu på kvällen oxå men den sitter som berg. När han märkte det så gav han uppp å gick iväg... jag fick försöka bäst sjutton jag ville..  Snacka om ohjälpsam... Men men hade väl eg inte kunnat vänta mej mer där heller... MEn ändå.. *stor suck*har ringt BH å ska åka dit med vagnen i morron så ska dom hjälpa mej... tur att nån är service minded i varje fall.
    men den där karln på bp är ju bara för mkt,driver man en barnvagnsaffär borde man väl klara av att montera en ståbräda
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-08-26 13:44:54 följande:
    hejhej..Här går dagis inget bra.. E hade skrikit idag när vi lämnade henne :( Kan inte ni i tråden hålla era öron öppna, ifall ni vet nån som ska sälja lgh/radhus i Gylle/ Örjansgårdarna eller därikring! Skulle va riktigt snällt!
    Vad jobbigt. Hade hon skrikit hela tiden? Det kommer säkert gå bättre.
  • tejp

Hejhej!

Hur är det med alla? Jag hinner knappt in på fl längre.

Ringde flygbolaget idag för att höra om zappen verkligen gick som handbagage, och det gjorde den INTE! Inte varken med eller utan hjul på. Inte i mindre väska och man får inte lägga ihop flera handbagage för att det ska gå.

Så nu till frågan, skulle ni ha tagit och checkat in den eller pajjar dom den i hanteringen då?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-26 20:53:04 följande:
    Hejhej!Hur är det med alla? Jag hinner knappt in på fl längre. Ringde flygbolaget idag för att höra om zappen verkligen gick som handbagage, och det gjorde den INTE! Inte varken med eller utan hjul på. Inte i mindre väska och man får inte lägga ihop flera handbagage för att det ska gå.Så nu till frågan, skulle ni ha tagit och checkat in den eller pajjar dom den i hanteringen då?
    tur att du reser före mig och testar
    men jag har läst på flera ställen att den ska gå som handbagage jue! Jag vill absolut ha min med,om man lindar in den i nåt och har den i travelbagen borde den väl hålla?
  • tejp
    znoozan skrev 2008-08-26 21:10:59 följande:
    tur att du reser före mig och testar men jag har läst på flera ställen att den ska gå som handbagage jue! Jag vill absolut ha min med,om man lindar in den i nåt och har den i travelbagen borde den väl hålla?
    Handbagaget får väga max 5kg och längsta måttet var 55cm. Det skiter sig på allt eftersom zappen väger 7,9 och är 69 med hjul och 64 utan. Går inte att göra några undantag heller, jag har försökt med allt
  • tejp

Föresten Jenny, hade ni inte vagn som ingick där? Onödigt att utsätta zappen för nått isf ju!

• znoozan
    tejp skrev 2008-08-26 21:15:11 följande:
    Föresten Jenny, hade ni inte vagn som ingick där? Onödigt att utsätta zappen för nått isf ju!
    jo svärfar sa att det ingick en,men han hade ingen aning om vad det är för vagn! Så jag tar nog med zappen,när du kommer hem och berättar bästa sättet att få med den
Svar på tråden Poppispinglorna