• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-25 19:07:47 följande:
    kommer gärna, om det löser sig med div saker.
    hojta till om du lifta med!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-08-25 16:33:11 följande:
    Vet inte om jag ska bli arg eller storgråta! I lördags gick vår förstabil sönder, bensinpumpen pajjade och bara pumpen kostar ca 2000 kr. Fredrik och en kompis ska fixa det, men väntar på att få tag på en bensinpump. Är hemma med barnen som har ögoninflammation idag och nyss ringde Fredrik på väg från jobbet, då har någon försökt stjäla andrabilen. Så han får inte ens in nyckeln i tändningslåset. Så nu sitter vi här i Bäsna, i behov av två bilar och ingen som går att köra. Försöker till råga på allt spara alla överflödiga pengar till bröllopet, så händer sånt här!
    Gud vad jobbigt. Det är så himla drygt när det händer grejer med bilar, dom ska bara funka. Och när dom försöker stjäla bilar så förstör dom ju bara. Man blir bara förbannad.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-25 16:52:52 följande:
    Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
    Jag kommer gärna. Och Adam också
  • Nedina
    Starlet1 skrev 2008-08-25 20:42:17 följande:
    Gud vad jobbigt. Det är så himla drygt när det händer grejer med bilar, dom ska bara funka. Och när dom försöker stjäla bilar så förstör dom ju bara. Man blir bara förbannad.
    Ja, tyvärr har de förstört den ganska rejält, så det kanske blir inlösen på den. Fattar inte?! Mitt på dagen (mellan 13-16) på vägverkets parkering. Vissa är bra iskalla!
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • MiniMie

weee... min underbara sambo har idag införskaffat mej en aldeles EGEN dator... *lycklig*
    Han är den bästa...en bärbar dessutom så nu mer kan jag äntligen få ligga när jag surfar och slipper ha de där trycket på magen ;) Hehehhe....*lyx problem*

• Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-25 19:07:47 följande:
    kommer gärna, om det löser sig med div saker.
    Hoppas du kommer.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-25 19:31:30 följande:
    hojta till om du lifta med!
    åh tack!absolut!!!
    Martha skrev 2008-08-25 22:35:28 följande:
    Hoppas du kommer.. :)

Det hoppas jag med Jag håller på och bli en bitterfitta (ursäkta) så jag lär uuuuut!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-08-25 22:33:39 följande:
    weee... min underbara sambo har idag införskaffat mej en aldeles EGEN dator... *lycklig*Han är den bästa...en bärbar dessutom så nu mer kan jag äntligen få ligga när jag surfar och slipper ha de där trycket på magen ;) Hehehhe....*lyx problem*
    skönt med bäris!!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-08-25 22:38:18 följande:
    skönt med bäris!!
    verkligen skilllnad... ;)
    Prata ju om de idag när jag var hos dej...men, hade knappast förväntat mej att han skulle komma hem med en åt mej ;)
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-08-25 22:46:07 följande:
    verkligen skilllnad... ;)Prata ju om de idag när jag var hos dej...men, hade knappast förväntat mej att han skulle komma hem med en åt mej ;)
    super, bara tacka å ta emot! :)
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna