• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan

men åhhhh har ni sett velorlånkisarna i pop-tråden,så härliga-men det stod från stl 98/104 vilket det lär dröja läääääääänge innan Isac kan ha

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-08-26 20:53:04 följande:
    Hejhej!Hur är det med alla? Jag hinner knappt in på fl längre. Ringde flygbolaget idag för att höra om zappen verkligen gick som handbagage, och det gjorde den INTE! Inte varken med eller utan hjul på. Inte i mindre väska och man får inte lägga ihop flera handbagage för att det ska gå.Så nu till frågan, skulle ni ha tagit och checkat in den eller pajjar dom den i hanteringen då?
    Drygt när det är en vagn som man är rädd om. Vi hade Babytravelsulkyn med oss. Det är en med båge runt och suflett, men den är kass ändå. Det var drygt att ha den en hel vecka, men samtidigt så är vi ju inte rädda om den och då känsdes det okej att flyga med den.

Men om det går att hyra vagn på stället, eller det ingår, så skulle jag nog ta det, smidigt.
  • MiniMie

tejp: Vid inchekningen sa tjejen som stog där att hon var osäker på om zappen fick gå som handbagage... MEN, vi skulle chansa sa hon.. och när vi kom och gick igenom tullarna och allt sånt för kontroll så gick de hur bra som hellst...

Och vagnen kom alltså med som handbagage...även Mickis har haft sin som handbagage när hon vari ute och rest..tom två ggr... om jag inte missminner...!???!

• smarties

Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :D

Jag har saknat jobba SÅ mycket!

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-08-27 11:06:44 följande:
    Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :DJag har saknat jobba SÅ mycket!
    Spännande. Håller tummarna.
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-08-27 11:06:44 följande:
    Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :DJag har saknat jobba SÅ mycket!
    spännande.. vilket företag? Hoppas de går bra för dej!!!
  • Michaela83

När vi har rest så har zappen gått som handbagage UTAN PROBLEM... Såå skumt.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1

Har hämtat en glad liten kille nu som sovit drygt en timme på dagis. Jätteskönt. Han hade somnat i frökens famn och inte skrikit när han vaknat.

• tejp
    Michaela83 skrev 2008-08-27 12:31:58 följande:
    När vi har rest så har zappen gått som handbagage UTAN PROBLEM... Såå skumt.
    MiniMie skrev 2008-08-27 09:28:08 följande:
    tejp: Vid inchekningen sa tjejen som stog där att hon var osäker på om zappen fick gå som handbagage... MEN, vi skulle chansa sa hon.. och när vi kom och gick igenom tullarna och allt sånt för kontroll så gick de hur bra som hellst...Och vagnen kom alltså med som handbagage...även Mickis har haft sin som handbagage när hon vari ute och rest..tom två ggr... om jag inte missminner...!???!
    Beror kanske på vad man flyger med för bolag då. Fritidsresor, ving och apollo har iaf 5kg som max per person i handbagage.  Jag ringde tom till flygbolaget och frågade ifall man fick räkna ihop fleras handbagage och det fick man INTE. Så antingen reste ni när det var andra handbagageregler eller så hade ni jäklig tur!!!

Hursomhelst är det ju trist!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Michaela83
    tejp skrev 2008-08-27 13:17:58 följande:
    Beror kanske på vad man flyger med för bolag då. Fritidsresor, ving och apollo har iaf 5kg som max per person i handbagage.  Jag ringde tom till flygbolaget och frågade ifall man fick räkna ihop fleras handbagage och det fick man INTE. Så antingen reste ni när det var andra handbagageregler eller så hade ni jäklig tur!!!Hursomhelst är det ju trist!
    supertrist!
    Vi reste först med Apollo, och sen med fritidsresor. :S
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna