• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-08-27 11:06:44 följande:
    Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :DJag har saknat jobba SÅ mycket!
    sköönt för dej! =))
    Wilma -05 & Elwira -07
  • tejp
    Michaela83 skrev 2008-08-27 13:52:13 följande:
    supertrist!Vi reste först med Apollo, och sen med fritidsresor. :S
    Mm inge kul, men vi har ingen vagn på hotellet, så den får haka på ändå
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha

Nu har jag varit på Barnens hus å fått hjälp med ståbrädan... men det var inget som var gjort på en fiskvart.. tog skitlångtid för dom att få dit den som den skulle...

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1

Hörde att det var tal om Underbara Barnmässan. Vilket datum är det? Jag är jättesugen på att få följa med. Men man vet ju aldrig med min upptagna karl, om jag får komma iväg. Men jag skulle vilja.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-28 08:38:59 följande:
    Hörde att det var tal om Underbara Barnmässan. Vilket datum är det? Jag är jättesugen på att få följa med. Men man vet ju aldrig med min upptagna karl, om jag får komma iväg. Men jag skulle vilja.
    den är 31okt - 1-2nov tror jag..  www.underbarabarn.com eller om det är www.underbarabarn.se
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan

Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagisGråter han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-28 10:45:30 följande:
    Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagis han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk
    javisst är det jobbigt!! :(

Idag är första gången E inte har gråtit när jag lämnat henne.. så idag känns det bra för mig!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-28 11:00:49 följande:
    javisst är det jobbigt!! :( Idag är första gången E inte har gråtit när jag lämnat henne.. så idag känns det bra för mig!
    jag har lämnat utan problem en vecka ju,tänk om det fortsätter såhär nu?
    skönt att det gick bättre för E idag då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth

Usch, förstår att det var jobbigt! Xander hade också en sån där period precis efter inskolningen. Han bara skrek och vägrade släppa mig.
    Det gick över efter två tre dagar, och dom flesta barn har nog nån sån period vid lämning. Hoppas I´s är över snart

znoozan skrev 2008-08-28 10:45:30 följande:
    Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagis han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth

Åååh ursäkta men nu får det fan ta och bli skitkallt snart!! Är såå trött på kryp, i alla dess former.

Tog nyss in tvättställningen och började vika kläder. Så tar jag upp Adeles jeans, och ser hur nåt inte passar in riktigt. Tittar närmare och ser hur "nåt" har spröt, ben, och rör sig! EN TVESTJÄRT!!
    Min spontana reaktion var såklart ett riktigt kärringskrik, och byxorna flög tvärs över rummet. Sen kom jag på att det nog inte var ett smart drag, och sprang efter dom för att eliminera tvestjärten. Bara för att upptäcka att den var spårlöst försvunnen..*gah*
    Kan ju inte ha en lös tvestjärt på golvet, när bägge barnen oftast befinner sig där.
    Vred och vände på byxorna bra länge, kollade i fickorna, uppviken..ingenstans fanns nån äcklig tvestjärt.
    Tänkte precis slänga byxorna i tvättkorgen igen, när jag skakade lite på dom, och då kom äcklet ut..panik panik panik! Han ilade snabbt som attan över golvet, och det första jag fick tag på var en hammare..enough said

Tvestjärtsmoset fick sig en värdig begravning i form av nedspolning i toaletten. Har fått för mig att om jag slänger ut döda kryp, då kommer ännu fler. Hämnd eller nåt..
    Fick höra för längesen att getingar gjorde så iaf, om dom kände lukten av en död geting, så drogs dom dit.

Vet inte om det stämmer, men det är inte en risk jag vill ta

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna