• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-28 12:41:53 följande:
    Nejdååå du är ingen dålig mamma.. förstår ju som du sa att du är rädd att han fortfarande ska vara ledsen..  
    Ja jag är nästan mer rädd för det. Jag är övertygad om att dagisfröknarna klarar det. Dom verkar jättemysiga. Men nån gång ska jag ringa också för att lugna mig.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-08-28 12:42:18 följande:
    Jag har inte ringt en enda gång, även fast han varit jätteledsen. Dock har jag gått hela dagarna och inte tänkt på nåt annat än Xander Men jag har väl resonerat som så, att dom ringer ju om det inte går över. Är det tyst i telefonen, då räknar jag med att det gått bra ändå
    Så tänker jag också. Och om han skulle gallskrika när jag ringer så kan jag ju ändå inte göra så mycket och då skulle jag må ännu sämre, det är ju det jag är mest rädd för.
  • Nedina
    Starlet1 skrev 2008-08-28 11:58:13 följande:
    Vad skönt. Kommer du ikväll?
    Ja, tänkte det!
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-08-28 12:59:00 följande:
    Ja, tänkte det!
    Trevligt, då får vi äntligen ses.
  • Nedina
    Starlet1 skrev 2008-08-28 13:00:47 följande:
    Trevligt, då får vi äntligen ses.
    Ja, det ska bli skoj!
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Nirnaeth

I morgon är det kalaspremiär. Ett av..tre..fyra?
    Vi hade tänkt hålla det ganska enkelt, och hade faktiskt inte en tanke på dekorationer och skit. Förräns Xander sa nu ikväll, att han så gärna ville ha ballonger på sitt kalas.
    Thomas är iväg nu och handlar ballonger, serpentiner, och säkert en massa annat också..han har en förmåga att spåra ur när han sätter igång
    Han ringde nyss och jublade över att ha hittat Fear and Loathing in Las Vegas, på dvd. Kultförklarad som den är, var han såklart tvungen att köpa den.

Så vad jag ska roa mig med i morgon är alltså att baka kakor, maränger, blåsa ballonger, samt skriva en examination.. *gah*
    Thomas får göra en insats när jag är i skolan, och blåsa upp några ballonger. Bakandet vill jag göra själv.
    Såg på Leila igårkväll, när hon bakade sega maränger, med choklad i..så det måste jag ju prova

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-28 21:07:59 följande:
    I morgon är det kalaspremiär. Ett av..tre..fyra?Vi hade tänkt hålla det ganska enkelt, och hade faktiskt inte en tanke på dekorationer och skit. Förräns Xander sa nu ikväll, att han så gärna ville ha ballonger på sitt kalas. Thomas är iväg nu och handlar ballonger, serpentiner, och säkert en massa annat också..han har en förmåga att spåra ur när han sätter igång Han ringde nyss och jublade över att ha hittat Fear and Loathing in Las Vegas, på dvd. Kultförklarad som den är, var han såklart tvungen att köpa den. Så vad jag ska roa mig med i morgon är alltså att baka kakor, maränger, blåsa ballonger, samt skriva en examination.. *gah*Thomas får göra en insats när jag är i skolan, och blåsa upp några ballonger. Bakandet vill jag göra själv.Såg på Leila igårkväll, när hon bakade sega maränger, med choklad i..så det måste jag ju prova
    guud va gott det lät... sega maränger med choklad i...   jaja.. nu ska jag vara nyttig.. hiihi
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • badthing
    I morgon är det kalaspremiär. Ett av..tre..fyra?Vi hade tänkt hålla det ganska enkelt, och hade faktiskt inte en tanke på dekorationer och skit. Förräns Xander sa nu ikväll, att han så gärna ville ha ballonger på sitt kalas. Thomas är iväg nu och handlar ballonger, serpentiner, och säkert en massa annat också..han har en förmåga att spåra ur när han sätter igång Han ringde nyss och jublade över att ha hittat Fear and Loathing in Las Vegas, på dvd. Kultförklarad som den är, var han såklart tvungen att köpa den. Så vad jag ska roa mig med i morgon är alltså att baka kakor, maränger, blåsa ballonger, samt skriva en examination.. *gah*Thomas får göra en insats när jag är i skolan, och blåsa upp några ballonger. Bakandet vill jag göra själv.Såg på Leila igårkväll, när hon bakade sega maränger, med choklad i..så det måste jag ju prova
    Det är inte så att du kanske vill bli min privata bakare? ;)
  • znoozan
    Åh vad mkt gott du bakar,Isac undrar om X vill byta mamma sisådär runt oktober när han fyller år
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Nirna.. var det inte du som letade efter gummistövlar med klack??? Fanns på den där skoaffären mitt emot lindex på stan.. :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna