• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie

..hemma igen efter en Örebro trip.
    För er som inte varit dit..men är sugna..ÅK..Är bus&leklandet jag pratar om.. TOPPEN ställe.. charlieslekland känns nu emr som en "fis i rymden"..
    Fyyyyy tusan vad skoj vi haft.. och tom höggravida jag har klättrat i klädedrställningar, åkt rutchkanor, spelat laserdome och badat bollhav..bla. Man kunde bara inte hålla sej ;);)

• znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-30 21:37:13 följande:
    Urk..nästa år blir det smörgåstårta och salta kex..! Fy sjutton var jag är less på kakor och sötsaker. Magen har svällt till dubbel storlek, och jag ser riktigt nygravid ut. (nej inte det minsta gravid på riktigt, så vida det inte är modernt med jungrufödsel igen)Nån som ska på familjesöndagen på Rommetravet i morgon?
    Vi ska barnen (jag ska vara barnvakt åt systersonen) ska leka och jag ska vinna pengar och bli rik som ett troll
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth

Haha Ja vi ska väl mest dit för att Xander ska få Face-to-face-möte med en Ambulans Stog i tidningen att ambulansen och räddningstjänsten skulle visa upp sig.
    För min del lockar det mest med att Gevalia bjuder på kaffe!

znoozan skrev 2008-08-30 21:44:51 följande:
    Vi ska barnen (jag ska vara barnvakt åt systersonen) ska leka och jag ska vinna pengar och bli rik som ett troll
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-30 21:51:37 följande:
    Haha Ja vi ska väl mest dit för att Xander ska få Face-to-face-möte med en Ambulans Stog i tidningen att ambulansen och räddningstjänsten skulle visa upp sig.För min del lockar det mest med att Gevalia bjuder på kaffe!
    tror jag slarvläste tidningen,jag lyckades missa travannonsen stod det tider på grejjerna (typ ambulansen) eller är allt hela tiden?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Mina barn ska dit på travet med mormor och morfar... Jag och Jens vi ska jobba...  Kul kul..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth

Det stog inga tider i tidningen, men på rommetravets hemsida finns programblad, där borde det stå. Kan inte kolla pdf-filer på min dator, så jag ska sno thomas sen och kika.

znoozan skrev 2008-08-30 22:00:18 följande:
    tror jag slarvläste tidningen,jag lyckades missa travannonsen stod det tider på grejjerna (typ ambulansen) eller är allt hela tiden?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Åh, typiskt att det ska vara något sånt där skoj när man bara måste packa, städa och få besök.. :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-31 08:28:48 följande:
    www.dalatravet.se/events.asp&EventID...Längst ner är länken till programbladet
    tackar stod inget om tider så det lär väl inte vara ngn särskild tid att passa,förutom loppen då
Svar på tråden Poppispinglorna