• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth

Äh, ni missade nog inte så mycket ändå. Det var massa hoppborgar och sånt, men det var proppfullt av stora barn så Xander hade ju blivit mos om jag skickat in honom där.
    Man fick gå in i ambulansen kolla, och likaså en brandbil. Men Xander blev apsur och vägrade nånting, när ambulanskillen frågade om han ville gå in och titta. Moget liksom..
    Sen bjöds det på Ben & Jerrys glass..men den var asäcklig..jordgubbscheesecakeglass med jordgubbar och kaksmulor..
    Alldeles för sött för min smak, och jag har ont i magen nu Tycker inte om jordgubbsglass överhuvudtaget.

Vi gav upp och åkte till barnens hus istället, för Xander har äntligen sparat ihop tillräckligt för att köpa sin gigantiska timmerbil.

smarties skrev 2008-08-31 08:41:30 följande:
    Åh, typiskt att det ska vara något sånt där skoj när man bara måste packa, städa och få besök.. :P
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha

Guud va slut min tjej är... Havanna somnade i bilen hem från travet och vägrar å vakna.. har försökt å väckt henne flera gånger men hon bara sover å sover...  Hon är rätt snorig å hon har varit i farten hela helgen..  :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-08-31 14:25:23 följande:
    Äh, ni missade nog inte så mycket ändå. Det var massa hoppborgar och sånt, men det var proppfullt av stora barn så Xander hade ju blivit mos om jag skickat in honom där. Man fick gå in i ambulansen kolla, och likaså en brandbil. Men Xander blev apsur och vägrade nånting, när ambulanskillen frågade om han ville gå in och titta. Moget liksom..Sen bjöds det på Ben & Jerrys glass..men den var asäcklig..jordgubbscheesecakeglass med jordgubbar och kaksmulor..Alldeles för sött för min smak, och jag har ont i magen nu Tycker inte om jordgubbsglass överhuvudtaget.Vi gav upp och åkte till barnens hus istället, för Xander har äntligen sparat ihop tillräckligt för att köpa sin gigantiska timmerbil.
    Vilken lycka för honom :)

Grattis till Xander och Benjamin förresten
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83

Vi har varit på kalas på Charlies lekland, sen på travet idag..
    Träffade Jenny och Isac där :) blandannat!

Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Vad har ni för sängar till era små? Måste utrusta barnens blivande rum med bra sängar nu.. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-08-31 20:08:44 följande:
    Vad har ni för sängar till era små? Måste utrusta barnens blivande rum med bra sängar nu.. :)
    Jag har Hemnes (?) ifrån IKEA till barnen.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-31 20:09:27 följande:
    Jag har Hemnes (?) ifrån IKEA till barnen.
    Vi med ;)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi

tuva li har ju en platsbyggd säng (ni får kika i pralin på lördag) och Love ska få hennes växasäng när han vuxit ur spjälisen. det är en gammal sak som jag renoverat lite.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • copernicus
    lindi skrev 2008-08-31 21:11:57 följande:
    tuva li har ju en platsbyggd säng (ni får kika i pralin på lördag) och Love ska få hennes växasäng när han vuxit ur spjälisen. det är en gammal sak som jag renoverat lite.
    vad roligt då ska jag titta!

Lua sover i spjälis från bp och Casper har en bäddmadrass på ben. Det är det enda som får plats i hans rum, han har en alkov som är 120 cm bred och 210 cm lång, takhöjden i fotändan är bara 50 cm.

Nu ska jag lägga mej är så trött efter flygresan, planet var försenat 5 timmar så vi kom hem i förmiddags och jag har inte sovit mer än 2 timmar sen igår. Men det var det värt! GUUUD vad vi har haft det bra!
    Rhodos rekommenderas varmt!
Svar på tråden Poppispinglorna