• dinana

Linköping, någon? del 2

Elphaba skrev 2008-07-28 13:11:26 följande:
    dinana: Sätta upp lappar kanske? Höra med katthem, polis osv om de hört något. Är hon inte märkt på något sätt (typ id/chip?)?
    Har satt upp lappar här i närområdet. Men jag menar om inte jag har sett henne så har väl ingen annan heller gjort det. Om det nu inte är så att de har kört henne till djursjukhuset.

Mailade till djursjukhuset i Jägarvallen och bad dem höra av sig om hon skulle dyka upp eller om de hörde något eller om de kanske hade kontakt med andra katthem och liknande.
  • dinana
    Elphaba skrev 2008-07-28 17:13:01 följande:
    dinana: Det finns väl ett katthem i Slaka, och fler djursjukhus (Valla, Djurdoktorn i stan, t.ex.). Skulle ha ringt alla och hört med jämna mellanrum, och satt upp fler lappar (med bild). Bara för att du inte sett henne betyder ju inte det att ingen annan gjort det. Hoppas hon kommer tillrätta.
    Har ringt till katthemmet nu, men de hade inte fått någon information om henne så det var ju lugnt. de skulle faxa uppgifterna vidare. Så nu är det väl bara att vänta och hoppas att hon antingen dyker upp eller att någon hör av sig. Jobbigt att bara vänta... men finns ju inte så mycket man kan göra. Kanske skall sätta upp fler lappar, men känns så "jobbigt". Kan man sätta upp lappar på affären tro?
  • dinana
    Fru T skrev 2008-07-28 18:37:55 följande:
    tråkigt att kissen är borta, hur gammal är hon och är hon kastrerad??sätta upp lappar med bild typ ÖVERALLT och ringa vet.klinikerna å polisen är tyvärr det ända man kan göra å sen hoppas på det bästa..
    Hon fyllde fem år nu i början av juli. Jo hon är kastrerad sen tre år. Katthemmet tyckte inte det fanns något mer man kunde göra. Sätta upp lappar och hoppas på att nån hör av sig.
  • dinana
    Elphaba skrev 2008-07-28 18:38:15 följande:
    Iallafall här i Berga Centrum sitter det flera lappar om bortsprungna (och upphittade) katter. Skulle satt i alla närliggande butiker, brukar finnas anslagstavlor och sånt.Förstår att det är jobbigt att vänta, skulle vara utom mig av oro om en av mina tre försvann, (nu är de dock innekatter.)
    Mmm.. ja kan ju klämma upp en lapp på dörren till IKANO =D Blir nog inte så uppskattat dock. Sätter nog upp en borde i Skäggetorp Centrum så kanske någon ser den. Men känns inte som folk tittar på sådana tavlor.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-07-28 20:10:05 följande:
    jo men det är ju för tidigt för att se nått nu ändå...
    har du flera test får du gärna dela med dig ett =) jag har bara ett test kvar, men det är nog inget sådant där känsligt test (vet inte riktigt, köpte det för två år sedan nämligen)
  • dinana

Jag hänger gärna med ut på fika. Vart och när är frågan nu då?

Var länge sedan jag var ute.. =)

• dinana
    Fru T skrev 2008-07-28 21:37:19 följande:
    ursch har super molvärk i ryggen ska ta mig en alvedon å krypa ner i sängen.ska ju faktist upp å tvätta innan besöket i morron men ja berättar hur det såg ut när ja kommer hem i morron...
    åh, vill också ha molvärk i ryggen... =/ fasen om man inte är gravid nu. vi som försökt som galningar den här månaden.
  • dinana

fikaträff onsdag kl 14.00

kopiera och fyll i :

Mammatill4a och lilla Alma
    Fru Tzoanidis
    Dinana (om jag har några pengar kvar)

• dinana

Gud vilken besvilkelse.. tänkte jag skulle vara så duktig och beställa lite gravtest jag med.. gick in på tradera.. hitta 10 st för 58 kr.. valde ju såklart köp nu. gick in för å betala och vad? jo det fattas 10 öre på kontot.. alltså, jag har 57,90 på kontot *wtf*

• dinana
    Svar på #895
    Tror ni jag kan få köpa dem för 57,90?
Svar på tråden Linköping, någon? del 2