Linköping, någon? del 2
dottern börjar på dagis den 11e augusti. har noll koll på vad som skall göras tills dess. någon som har lite mer erfarenhet. är det något man skall köpa till henne?
dottern börjar på dagis den 11e augusti. har noll koll på vad som skall göras tills dess. någon som har lite mer erfarenhet. är det något man skall köpa till henne?
Pratade med min pappa idag och han berättade att de fått tre kattungar. Han undrade om jag visste om någon som ville ha en kattunge, men tyvärr så vet jag ingen. Men tänkte kolla här i alla fall om det är så att någon är intresserad. Jag vet inte hur de ser ut, men kan kolla upp det om någon är intresserad. Det är bondkatt (tror de är randiga).
mammatill4a: vad är det för vagn du pratar om?
Jag har en brio ståendes om någon är intresserad. Tror den är från -00. Vi hade den när Molly föddes innan vi skaffade en 'egen' vagn. Fick den av en kompis till min mamma, men nu har den egentligen bara stått och samlat damm i förrådet. Tror inte det är några större fel på den, däremot så har jag försökt byta tyg på den, men kan restorera den om någon är intresserad. Jag har spaymålat den svart också, för jag tycker det blåa är så fult. Speciellt då folk tyckte att jag hade en så söt son... *blää*
Här skall vi dra till Åsunden, Rimforsa. Hoppas det skall bli skitskojigt =)