• dinana

Linköping, någon? del 2

dottern börjar på dagis den 11e augusti. har noll koll på vad som skall göras tills dess. någon som har lite mer erfarenhet. är det något man skall köpa till henne?

• dinana

Pratade med min pappa idag och han berättade att de fått tre kattungar. Han undrade om jag visste om någon som ville ha en kattunge, men tyvärr så vet jag ingen. Men tänkte kolla här i alla fall om det är så att någon är intresserad. Jag vet inte hur de ser ut, men kan kolla upp det om någon är intresserad. Det är bondkatt (tror de är randiga).

• dinana
    glitterkorn skrev 2008-07-23 19:17:57 följande:
    Synd att de inte var vita är på jakt efter en vit kattunge ^^
    Kan ringa och fråga om de kan skicka bilder på dem. Jag vet som sagt inte hur de ser ut.
  • dinana

mammatill4a: vad är det för vagn du pratar om?

• dinana

Jag har en brio ståendes om någon är intresserad. Tror den är från -00. Vi hade den när Molly föddes innan vi skaffade en 'egen' vagn. Fick den av en kompis till min mamma, men nu har den egentligen bara stått och samlat damm i förrådet. Tror inte det är några större fel på den, däremot så har jag försökt byta tyg på den, men kan restorera den om någon är intresserad. Jag har spaymålat den svart också, för jag tycker det blåa är så fult. Speciellt då folk tyckte att jag hade en så söt son... *blää*

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-07-24 20:45:19 följande:
    ja du de är inga sanna vänner de,, nja 1700 hundra iallfall och för oss som inte har så mkt inkomst är de mkt pengar.. man har ju några barn att ge mat om dgarna med. vi lärde känna varandra genom FL när de bodde i åtvid så umgicks vi flittigt ett tag vi har 06 som är jämngamla, men nu är de slut med de.,, du ska ja hålla mig till de vänner ja har kvar och skaffat nya som står mig varmast iom hjärtat
    1700 kr lät väldigt mycket för en gammal briovagn. Jag fick ju min brio från -00 för 100 kr (med ligg och sittdel och åkpåse och hela det där köret). Om du är intresserad kan du få köpa den istället för 500 kr.
  • dinana

Här skall vi dra till Åsunden, Rimforsa. Hoppas det skall bli skitskojigt =)

• dinana
    Fru T skrev 2008-07-25 11:36:05 följande:
    åååå så vill ja att tiden ska bara swisha förbi BIM-10bada låter som en mycket bra idé i dan här värmen, får se om ja lyckas få upp mannen ur sängen om en stund...
    Åh en till som försöker bli gravid.. då vi hålla kontakt. Är på BIM-11 idag. Lååååång tid kvar.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-07-25 11:47:11 följande:
    ja eller hur ja vill bara gräppa klockan håårt och vrida fram den lite Ja har BIM 3-5:e typ så då har vi ju samma
    Det är du inte ensam om. Jag håller på å bli tokig. Det är ju första gången nu som vi försöker bli gravida. Hoppas jag prickade in ÄL. Vi får ta å följas åt och se hur det går.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-07-25 23:24:07 följande:
    ja det får vi göra här lyckadess vi träffa in Äl och lite till om ja nu hade nån äl men det är jag rätt säker på...nu gnyr ja mig bara lite för VUL besöket ja ska göra på tisdag, är ju inte direkt ett big fan of sära på benen för en främmande människa... å det där vulet... är det nån här som gjort ett sånt, hur känns det...blääää
    Oj, är det inte lite tidigt att göra VUL redan nu, syns väl inget? Jag gjorde VUL när jag var i vecka 5 med Molly, det var knappt man såg något så tidigt.

Jag hade inga problem att göra VUL, det är lite läskigt, men det är ju inte jobbigt direkt. Känns dock lite konstigt att sära på benen för någon annan än sin kille. *haha*
Svar på tråden Linköping, någon? del 2