• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Anonym

Maj Lis skrev 2008-08-05 23:33:18 följande:

Ni fär sluta ha sex helt enkelt annars så blir era barn skadade...
    Jo, vi får väl göra så då ... *lommar slokörad iväg för att meddela maken*
  • 3barnsmor

Jag har kommit på mina föräldrar ha sex när jag var lite äldre(5-6år) inget jag mår dåligt över...

• Behemot
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:33:52 följande:
    börjar snart verka som ni har dem som extra krydda för ev upptäckelse...örk
    genom sig själv känner man andra
  • evaviola
    fy för tyst sex, jag vill iallafall se och höra att jag tillfredställer min man!inte fan vill jag ha en stel grå mus mellan mina ben somkanppt säger el gör ett pip!Jag vill höra när han kommer, slutspelet e ju det bästa, ÄVEN vid snabbisar!nej du, död sex är inget för mig!men kanske är det så ni lever, ja det är upp till er hur ni knullar, men ..låt inte barnen blandas in för det!börjar snart verka som ni har dem som extra krydda för ev upptäckelse...örk
    Börjar snart verka som om jag diskuterar med en 12åring.. örk
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:33:48 följande:

Svar på #102
    värsta egotrippen alltså.
    Ja, jag har då sex för min egen skull, inte för någon annans. eller vad menade du?
  • Ejin
    fy för tyst sex, jag vill iallafall se och höra att jag tillfredställer min man!inte fan vill jag ha en stel grå mus mellan mina ben somkanppt säger el gör ett pip!Jag vill höra när han kommer, slutspelet e ju det bästa, ÄVEN vid snabbisar!nej du, död sex är inget för mig!men kanske är det så ni lever, ja det är upp till er hur ni knullar, men ..låt inte barnen blandas in för det!börjar snart verka som ni har dem som extra krydda för ev upptäckelse...örk
    men hallå hur gör du då om barnen blir lite äldre?? Tror du inte som hör om dom ligger i ett annat rum o ni låter en massa...?? det är väll för sjutton värre o ha högljutt sex när man har äldre barn som ligger o lyssnar o förstår än o ha de i samma rum som en spädis som inget fattar...
  • Hanna th

vem som har pratat om att skrika när man har sex vet jag inte men det ger tydligen både maj lis och evaviola komplex för sina sex liv?

• 3barnsmor

Måste man vara stel för att man inte stönar som en stucken gris... lägg av..
    det var det löjligaste jag har hört...

Och hur ska du göra när din barn är så stora så att dom kan öppna eran dörr.. sluta att ha sex helt eller??

Tror du inte att ett barn undrar om ni ligger och stönar och skriker, vad ni håller på med??

• Yarali01

nope .-)
    jag skulle aldrig få för mig att knulla inför mina barn!
    jag har alldeles för stor respekt för dem att inte låta dem bli utsatta för detta!
    OCH
    sen har jag en ganska stor aptit på sex men utan att de är med i samma rum!
    det finns en tur till skogen, tvättstugan, i bilen osv osv.listan e lång och tro mig!
    mannen älskar variation och lite galenhet och spontanhet!

man är varken död el gammal, bara för man är förälder .-)

margaritha skrev 2008-08-05 23:35:06 följande:
    genom sig själv känner man andra
  • 3barnsmor
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:38:44 följande:
    vem som har pratat om att skrika när man har sex vet jag inte men det ger tydligen både maj lis och evaviola komplex för sina sex liv?
    oj ja vad dåligt jag mår.... sluta trycka ner mig... jag har inget sexliv för att jag inte skriker.. usch så dålig jag mår
Svar på tråden sex vid samsovning?