• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Hanna th

hur kan man ha sex när ens barn ligger bredvid, det är väl jävligt avtändande?!

• Anonym
    Familytime skrev 2008-08-05 22:51:55 följande:
    Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt. Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.
    men tror du att ett litet barn seriös vet vad sex är, ligger man under täcket så är det väl samma sak som att ligga och kramas barnet ser ju inte vad som händer, eller ska kramar i sängen också vara förbjudit eller??????????????
  • Ejin

det hela handlar väll ändå om spädbarn ??? som ligger o sover o som i vaket tillstånd knappt har kolla på sina egna fötter?? Jag skulle aldrig kunna koncentrera mej på sex med mitt sovande barn i samma säng men att säga att de e skadligt.. de är väll att ta i.. sen e de klart att man inte har sex framför ett lite större barn som fattar o ser vad som händer.. de e ju bara sjukt...

• evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 22:55:30 följande:

hur kan man ha sex när ens barn ligger bredvid, det är väl jävligt avtändande?!
    Vad har barnet med det hela att göra? Jag blir upphetsad av min SAMBO, inte av mitt barn.
  • Hanna th
    Svar på #35
    uppenbarligen inte...

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:12:28 följande:
    Jag litar dessutom mer på mitt eget omdömme än nån tant som inte ens känner vår familj.
  • Thalis

Varför göra det olagligt för föräldrar att ha sex överhuvudtaget?

Vi samsover med vår son MEN han flyttas till sin säng när vi har sex(får väl börja spara till terapin som han måste gå när han blir stor och kommer ihåg vad hans usla päron gjorde när han var spädbarn).

Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Hanna th
    Svar på #49
    och en oscar går till : DAGENS LÅTSAS SOC TANT!

Anonym (soc tant) skrev 2008-08-05 22:20:03 följande:
    Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:16:29 följande:
    Nej, men det är stor skillnad mellan att ha sex framför ett barn som tittar på eller att ett föräldrapar har samliv med ett sovande barn som inte på något sätt störs eller berörs av det samlivet i samma rum!Hänvisa inte till oss och vårt regelverk om ni inte tänker acceptera när vi förklarar hur det verkligen ligger till!
  • Anonym

Men snälla ni, hur tror ni det gick till i stugorna förr i tiden? Läs in er på psykologi, speciellt om barns utveckling, så får ni se att de inte tar någon som helst skada och att det är helt säkert att ha sex i samma säng som ett sovande barn. Före ett års ålder har de ingen aning om vad som pågår ens om de skulle vakna. Därefter känns det kanske lite mer tveksamt, men tänk på hur det gick till för hundra år sen. Om er teori stämmer borde våra släktingar tillbaka i tiden vara helt förstörda av att ha sovit i samma rum som deras föräldrar hade sex i. Skärpning.

• Hanna th
    Svar på #52
    men hallå oavsett om det är lagligt eller ej jag tycker att det där handlar om rätt låg moral.

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:23:00 följande:
    Är det okej om min sambo ligger ovanpå mig utan att ha sin penis i min slida i samma rum som vårt barn, då? Det blir väl ungefär samma konsekvenser för mitt barn om hon vaknar isåfall eftersom det blir exakt samma syn hon får skåda?
  • Familytime

Pratar om barn i allmänhet, spädisar och större barn. Jag ser inte grejen med det. Varför har man som förälder inte mer naturlig instinkt att flytta på sitt barn till ett annat ställe medan man har sex? Jag förstår det inte? Jag gör verkligen inte det.

Jag tänker inte dyka in i någon diskussion med folk som har sex med sina barn närvarande. Det säger väl sig självt att en sån diskussion inte skulle utge något vettigt? Vi har alldeles, på tok för olika åsikter om detta för att det ens skulle kunna bli en diskussion. Jag själv känner mig osäker på vad det är för människor egentligen.. Jag blir faktiskt rädd... Man tror ju att naturlig instinkt följer med varje människa, men tydligen inte.

Svar på tråden sex vid samsovning?