• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:17:18 följande:

Svar på #82
    va vad har du fått det ifrån, men de flesta rör väl åtminstone på sig lite ?
    Ja absolut. Vår son har i alla fall varit lugn o trygg i sig själv o sovit gott hela nätterna, han stördes inte av att vi rörde oss.
  • Hanna th
    Svar på #87
    evaviola skrev 2008-08-05 23:15:49 följande:
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:14:16 följande:
    Jag undrar hur du vet vad som gäller för socionomer, just i detta ämne. Har du ringt o frågat någon?
    jag tycker att du är live svammlig, men om du vill så känner jag en riktig "soc tant" så kan jag fråga henne i morgon?
  • Yarali01

sex ska vara ohämmat, inget som har regler hur!!
    men fr mig sjl skulle jag aldrig nöja mig med tyst och stilla liggande sex form, !
    när jag har sex med min man då jäklar har vi rajtantan och knullar satan så ...
    undrar hur man får orgasm i tysthet?

nej nej..finn andra ställen att knulla på så ni kan njuta ohämmat av varandra utan vara rädd för att väcka el störa barnen!

Knulla i frid och njut!
    låt barnen vara barn så länge de kan utan att få spår resten av livet att se pappa sätta på mamma i en tyst tråkig gungande form?

el är det så kanske NI vill ha barnen där medvetet? att kanske bli upptäckta? nja..det finns olika avikelser ju....örk!

evaviola skrev 2008-08-05 23:13:02 följande:
    Tråkigt med folk som tror att sex bara går ut på avancerade ställningar, "juck" och hur pass högt man stönar.
  • Anonym (herrejösse)

Hemmasnickrade lagar är de bästa

• evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:21:01 följande:
    sex ska vara ohämmat, inget som har regler hur!!men fr mig sjl skulle jag aldrig nöja mig med tyst och stilla liggande sex form, !när jag har sex med min man då jäklar har vi rajtantan och knullar satan så ...undrar hur man får orgasm i tysthet? nej nej..finn andra ställen att knulla på så ni kan njuta ohämmat av varandra utan vara rädd för att väcka el störa barnen!Knulla i frid och njut!låt barnen vara barn så länge de kan utan att få spår resten av livet att se pappa sätta på mamma i en tyst tråkig gungande form?el är det så kanske NI vill ha barnen där medvetet? att kanske bli upptäckta? nja..det finns olika avikelser ju....örk!
    Nu är det ju som så att barnet inte FÅR spår resten av livet av att se mamma o pappa knulla eftersom det är så pass litet...

Å nej, om jag vill bli upptäckt när jag har sex så vill jag bli det av ngn som FÖRSTÅR vad som händer, det är ju det som är vitsen med det hela i så fall
  • Anonym

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:

Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""Herregud, säger jag bara...
    Håller med Duff!
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:21:00 följande:

Svar på #87
    jag tycker att du är live svammlig, men om du vill så känner jag en riktig "soc tant" så kan jag fråga henne i morgon?
    Ja, gör det e du snäll så ska jag fråga min vän "soc tant"
  • Hanna th

varför gör man det? lathet? bekvämlighet?

• Hanna th
    Svar på #99
    it´s a deal!
    evaviola skrev 2008-08-05 23:24:18 följande:
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:21:00 följande:
    Ja, gör det e du snäll så ska jag fråga min vän "soc tant"
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:24:57 följande:

varför gör man det? lathet? bekvämlighet?
    Gör vad? Har sex i samma säng som barnet?

Ja, både av lathet, bekvämlighet, kåthet som måste komma ut NU, you name it!
Svar på tråden sex vid samsovning?